וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיישר קו, וגבעה: פולקסווגן אמרוק מתחדש לקראת 2017

24.4.2016 / 13:40

פולקסווגן תציג מתיחת פנים לטנדר היוקרתי אמארוק לפני סוף השנה הנוכחית. עיקר החידושים - וויזואלים

פולקסווגן אמארוק 2016. אתר יצרן
פולקסווג אמארוק. מתיחת פנים קרבה/אתר יצרן

5 שנים לאחר שהוצג רשמית, פולקסווגן אמארוק יזכה למתיחת פנים משמעותית וראשונה, שתחזק את מעמדו באירופה לקראת שנת 2017. הטנדר היוקרתי של VW יזכה לרענון שמחבר אותו לעיצובים הנוכחיים של הקונצרן הגרמני וכמקובל יעוטר בשלל נורות LED וגופו יודגש עם קווים דינמיים יותר מאי פעם.

זוהי מתיחת פנים חשובה לאמארוק לאור השדרוגים שקיבל טויוטה היילקס הבלתי נלאה בתחום ההידור והנהיגה, כשגם מתחריו מיצובישי טרייטון ואיסוזו די מקס נושפים בעורף. אם לא די בכך, מספר יצרנים אירופיים, בהם פיאט וכן פיג'ו-סיטרואן חזרו לזירה או הכריזו על שובם לסגמנט הטנדרים העממיים עם מערך טכנולוגי חדיש ומפרטים מרשימים.

במסגרת הרענון הקוסמטי, האמארוק יתחדש בבתי תאורה מעודכנים, פגושים חדשים ו-LEDים למכביר יחד עם חישוקים בעיצוב חדש. שינויים גדולים יותר ימצאו בתא הנוסעים, שם פולקסווגן תעלה את רמת איכות החומרים, תעמיס עוד צעצועים לסמארטפונים ותעשה שימוש בצג המדיה המעודכן ביותר בקונצרן.

האמרוק ישמור על מידותיו הרשמיות - אורך של 5.25 מ', רוחב 2.23 מ' ובסיס גלגלים של 3 מטרים. לא ברור אם פולקסווגן תחולל שינוי בהיצע המנועים, שכן יחידות ה-TDI (על אף משבר הדיזל) תמשכנה לשרת אותו נאמנה עם 2.0 ל' ו-180 כ"ס ותיבת 8 הילוכים אוטומטית, כפי שהיה בדגם שלפני מתיחת הפנים. לארץ הוא יגיע ככל הנראה בהמשך השנה, או בתחילת השנה הבאה.

מבחן טנדרים ענק: אמארוק נגד היילקס ואיסוזו די מקס.

עוד הרבה על פולקסווגן בוואלה! רכב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully