וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה מחכה לכם בתערוכת אוטומוטור 2016?

25.4.2016 / 7:56

התארגנתם כבר על כרטיסים בהנחה? הגענו לתערוכת אוטומוטור ביום הפתיחה ואספנו עבורכם את מה שאתם עתידים לראות שם - מכוניות ספורט רבות ואביזרי רכב

צלמים זמניים מורשים

צילום: יואל שוורץ

גם השנה תערוכת הרכב הישראלית, 'אוטומוטור', תיערך בחול המועד פסח בגני התערוכה בתל אביב. וכמו בשנים האחרונות, גם הפעם התערוכה נושאת רעיון - "מכוניות-על". לדברי דורון גילר, המארגן הוותיק של אוטומוטור, גישת הקונספט הוכיחה את עצמה, וזכתה להצלחה.

אז מה יש בתערוכה? יש כמה אטרקציות עיקריות ובהן בוגאטי ויירון בגרסת גראן ספורט - המכונית המהירה בעולם בייצור סדרתי וכנראה גם היקרה ביותר שהגיע לישראל. למכונית מנוע W16 עם 16 צילינדרים, ארבעה מגדשי טורבו, בנפח 8.0 ליטר עם עשרה מצננים והספק של 1,001 כ"ס. המהירות המרבית היא 407 קמ"ש ובקצב נסיעה כזה היא מרוקנת מכל דלק של 100 ליטר ב-18 דקות. היא שייכת לאדם פרטי מפורטוגל ושוויה בישראל מוערך בכ-24 מיליון שקלים לאחר מסים.

את אור הזרקורים בביתן אסטון מרטין תתפוס DB10 - המכונית מהסרט האחרון בסדרת ג'יימס בונד. אסטון מרטין ייצרה רק עשרה דגמי DB10. לצידה דגמים נוספים של אסטון מרטין כמו וואנטג' V12, ראפיד ואחרות. בביתן אחר מוצגות פרארי 458 איטליה, מזראטי גראן קבריו, גרסאות V של קאדילק, שברולט קורבט, ניסאן GTR וב.מ.וו i8 - מכונית הספורט ההיברידית.

לצד דגמי הקצה נמצא גם דגמים ל"עם" (בערך). יבואנית אופל חשפה לראשונה את אופל אדם S וקורסה OPC - הגרסאות הספורטיביות של המכוניות הקטנות. לאדם S מנוע 1.4 ליטר טורבו (150 כ"ס) המוכר של אופל בשילוב לתיבה ידנית עם 6 הילוכים. מחירה יעמוד על 120,000 שקלים. לקורסה OPC מנוע 1.6 ליטר טורבו (207 כ"ס), תיבה ידנית עם 6 הילוכים, ותג מחיר של 155,000 שקלים. בנוסף בדוכן אופל מוצגות אסטרה החדשה בגרסת האצ'בק ובגרסת סטיישן שהודעה על תחילת שיווקן פורסמה לאחרונה.

תערוכת אוטומוטור 2016. צלם: יואל שוורץ, מערכת וואלה! NEWS
תערוכת אוטומוטור 2016/מערכת וואלה! NEWS, צלם: יואל שוורץ

יבואנית לנד רובר השיקה את ריינג' רובר איווק קונברטיבל. מכונית ייחודית בנוף הישראלי ולמען האמת, יחסית גם בעולם. אלינו תגיע המכונית עם מנוע טורבו-בנזין 2.0 ליטר (240 כ"ס) ותג מחיר של 498,000 שקלים עבור רמת גימור SE ו-548,000 שקלים עבור רמת גימור HSE דיינמיק. בנוסף מציגה היבואנית את דיסקברי 4 בגרסת 'לנדמארק' - מהדורת הסיום של הדגם שמחליפו אמנם טרם הוצג, אבל נמצא מעבר לפינה ויגיע בשנה הבאה לישראל.

בכורה נוספת בתערוכה שייכת לחברת V&V (ר"ת: Vans&Vacations) שמשווקת קראוונים (נגררים) ומוטורהום (מסחריות מותאמות למגורים) ועמלה גם על פיתוח חניוני נופש עבור הכלים והמטיילים. עלות רכישת קרוואן נעה בין 90-120 אלף שקלים, והשכרת קראוון בין 700-800 שקלים ליום (תלוי בדגם). עבור הנופשים מציעה החברה התקנה חינם של וו גרירה. כרגע ישנן שלוש נקודות מכירה: בילו, רמת השופט וגלילות.

עוד בתערוכה, פולריס רייזר טורבו החדש, המתחרה מבית ימאהה, YXZ, ועוד מגוון טרקטורוני ספורט ואופנועי כביש ושטח של KTM, הוסקוורנה, הארלי דיוידסון, דיאלים ועוד. ומחוץ לביתנים יערכו מופעים מוטוריים כמו קפיצות מוטוקרוס ומופעי ג'ימקנה ודריפט. יבואנית דוקאטי לישראל ניצלה את ההזדמנות כדי לחשוף את אחד האופנועים החשובים ביותר בהיצע שלה, המולטיסטרדה 1200 אנדורו החדש. זהו אופנוע אדוונצ'ר תיור גדול, חזק וקשוח שבליבו מנוע חזק עם תזמון משתנה לשסתומים ומכללים חזקים ועמידים לעבודה בתנאי שטח, כולל צמיגים ייעודיים. מחירו של זה 160 אלף שקל.

תערוכת אוטומוטור תיערך בין התאריכים 24 ל-27 באפריל ומחירי הכרטיסים דומים לאלה שנה שעברה: 99 שקלים לכרטיס בודד ו-299 שקלים למשפחה של שני הורים ושני ילדים (ילדים עד גיל 5 ללא תשלום). בוועדים ימכרו כרטיסים בסביבות 75 שקלים כשלאומי קארד מציעה 1+1 ב-99 שקלים.

דוקאטי מולטיסטרדה 1200 אנדורו נחשף בתערוכת אוטומוטור 2016. יואל שוורץ, מערכת וואלה! NEWS
דוקאטי מולטיסטרדה 1200 אנדורו נחשף בתערוכת אוטומוטור 2016/מערכת וואלה! NEWS, יואל שוורץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully