וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגד מקווה להשלים התקנת מערכות בטיחות באוטובוסים עד סוף אפריל

25.4.2016 / 10:51

מערכות הבטיחות של מובילאיי המתריעות בפני תאונת דרכים מותקנות בימים אלו באוטובוסים של חברת אגד. "עובדים סביב השעון בתקווה לסיים את מכסת 800 האוטובוסים"

נהגי "אגד תעבורה" השביתו את הקווים. שי מכלוף
נהגי "אגד תעבורה" השביתו את הקווים/שי מכלוף
"מדובר במערכות מצילות חיים ממדרגה ראשונה"

תאונת האוטובוס בכרמל המחישה עד כמה אקוטית המצאותה של מערכת למניעת תאונות דרכים בכלי רכב בענף התחבורה הציבורית. חברת האוטובוסים 'אגד' החלה בשבועות האחרונים להתקין בכלים שברשותה מערכות מסוג מובילאיי המתריעות בפני סכנה בטיחותית בכביש בשילוב התראה קולית, אקטיבית וויזואלית, והכוונה היא לדברי החברה לסיים את העבודה עד סוף חודש אפריל. "ההתקנה נמשכת במשנה מרץ, אנו עובדים סביב השעון בתקווה לסיים את מכסת 800 האוטובוסים של אגד", כך נמסר לוואלה!NEWS מאת דובר החברה.

כפי שהכריז לאחרונה שר התחבורה ישראל כ"ץ, התקנת המערכות הינה חובה באוטובוסים שעובדים כבר משנת 2012 ונעים בכבישים עירוניים ובינעירוניים. התכנית המקורית של משרד התחבורה היא לסיים את ההתקנות עד סוף חודש אפריל הקרוב, ומסתמן שמרביתם יצוידו במערכות התרעה בפרק הזמן שהוקצב ובמימון 70% של משרד התחבורה.

בתוך כך, סביר לדברי אגד כי נוכח הכמות הגדולה תחול זליגה קלה לחודש שלאחר מכן. "השאיפה היא לסיים את כל המכסה. ייתכן שמקצת האוטובוסים יותקנו במרוצת חודש מאי", הוסיף דובר אגד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully