וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוצמה: אודי חשפה את ה-TT החזקה ביותר בכל הזמנים

26.4.2016 / 8:02

אודי השיקה בלונדון ובסין את ה-TTRS קופה ורודסטר עם מנוע המחלץ 400 כ"ס וביצועים קיצוניים. בישראל ברבעון הראשון של 2017

אודי TTRS400. אתר יצרן
אודי TTRS קופה. האצות במהירות דמיונית למכונית מסוגה, בדומה ל-RS3/אתר יצרן

באירוע סימולטני שנערך בלונדון ובתערוכת הרכב בסין, חשפה אודי את ה-TTRS קופה ורודסטר החדשות בגרסאות החזקות ביותר בהיסטוריה של הסדרה. שני הדגמים מצוידים גם לראשונה בתאורת ה- OLED מטריקס החדשה בסגנון 3D עם הקרנת תאורה חזקה במיוחד עם התאמה אדפטיבית נגד סנוור, וכמובן ששתיהן מתהדרות בעיצוב מובחן קלות.

תחת המעטפת של שתי המכוניות שוכנת יחידת הינע מעוטרת פרסים; ה-2.5 ל' TFSI חמישה צילינדרים שזכתה בתואר "מנוע השנה" בקטגורית מכוניות הספורט שש פעמים ברציפות. המנוע מחלץ הפעם הספק מרבי של 400 כ"ס ו-50 קג"מ הזמינים מטווח של 1,700 סל"ד בחיבור אל תיבת הילוכים S טרוניק 7 מהירויות והנעה כפולה "קוואטרו" מסורתית.

הביצועים של הצמד מורים על האצות של מכוניות קיצון. מהמקום, משוגרת ה-TT קופה ל-100 קמ"ש ב-3.7 שניות בעוד הרודסטר עושה זאת ב-3.9 ש'. המהירות המרבית עומדת על 300 קמ"ש, או לחרדים לשלום הרשיון או לעצמם, אודי תוכל להתקין בקרת מהירות המגבילה אותן ל-254 קמ"ש.

מלבד חיזוקים לבלמים (דיסקים בקוטר 370 מילימטרים) ולמערכת המתלים המגנטית (בחירה בין מספר מצבי שיכוך), ה-TTRS מציעה קישוטים נפרדים מבחוץ ומבפנים; הפגושים במהדורות אלה מוגדלים, וכך גם החישוקים, החל ב-19 אינטש ועד 20 אינטש על גומי דקיק. בתא הנוסעים מקבלים את לוח המחוונים הוירטואלי, הגה ספורטיבי RS, מערכת שמע משוכללת ועוד הרבה תוספות בלעדיות.

באודי מדווחים ששנת 2015 הייתה שנת שיא במכירות העולמיות, עם למעלה מ-1.8 מיליון מסירות ברחבי העולם, עליה של 3.6% בהשוואה לשנה שלפני כן.

מיבואנית אודי לישראל צ'מפיון מוטורס נמסר לוואלה! רכב כי ה-TTRS החדשה תגיע לארץ ברבעון הראשון של השנה הבאה.

עוד הרבה על אודי בוואלה! רכב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully