וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בביצועים: פורד F150 ראפטור טורף דיונות

4.5.2016 / 11:25

פורד חוללה תהפוכות בטנדר הנמכר ביותר בארה"ב. ה-F150 'ראפטור' מקבל סדרת סרטונים להדגמת יכולותיו בשטח, עם ערימה של כוחות סוס, שלדת אלומיניום ומתלים משופרים

אתר יצרן

שיטוט בסוכניות הררכב בארה"ב יחשוף בפניכם קולקציה של סדרות שמעוררות את בלוטת החשק ומציתות את גלי הדמיון. בין זו גרסת ביצועים של פורד מוסטאנג 'שלבי קוברה' או סדרות "הלקט" של קרייזלר ודודג', וכלה בקמארואים כאלה ואחרים שמדביקים את הנהגים למושב הנהג. האמריקנים, בהינתן ההזדמנות, רוצים להריח צמיגים מתאדים ולשתות בנזין עם הקפה של הבוקר.

מהעבר השני, קמה קהילה מנוסה של שוחרי טנדרים משופרים שממתינה בקוצר רוח לפורד F150 "ראפטור" החדש שיוצא בקרוב לכבישים, ויכול, ביידים מיומנות להאכיל לא מעט ממתחריו בכביש או בשטח אבק (תרתי משמע). אז לרגל המאורע, פורד מציגה כעת חלק ראשון מסדרה של ששה סרטונים שמציגים מה בידיוק מסוגל הראפטור הקרבי לעשות, וכשבוחנים את נתוניו, אין ספק שהיה מעניין לראותו גם בישראל.

בתפריט המעודכן, נמצא שלדת אלומיניום חדשה שהשילה ממשקלו 250 קילוגרמים לעומת הדור הקודם, בולמים של FOX רייסינג עם מהלך מתלה ארוך יותר, דפרנציאל מוגבל החלקה ובחרטום - פיתוח נוסף של מנועי האקובוסט החדשים של פורד בנפח 3.5 ל' V6 בחיבור אל תיבת 10 הילוכים אוטומטית. מנוע זה, מחליף את מנוע ה-6.2 ל' V8.

ההספק נותר בגדר תעלומה בשלב זה, אבל בפורד רומזים שהוא יחצה בנקל את ה-411 כ"ס של קודמו. חלק מהדיווחים בארה"ב טוענים כי הראפטור העפיל לקו ה-500 כ"ס פלוס, אולם הרוכשים יאלצו להמתין לפחות עד הסתיו כדי לקבל ממנו טעימה. מי מכם ששוקל יבוא מקביל, הדגם היוצא נמכר בתמורה ל-50 אלף דולר. סביר אם כן שהפער לא יהיה משמעותי.

עוד הרבה על פורד בוואלה! רכב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • פורד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully