וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחתת על הכבישים: אודי S8 "פלוס" הגיעה לישראל

17.5.2016 / 8:01

אודי S8 פלוס מציעה לאוליגרך ביצועים דמיוניים ויאכטה עמוסה צעצועים עם האצות של מכונית קיצון. המחירים, החל ב-1.19 מיליון שקלים

אתר יצרן

למה להסתפק ב-520 כ"ס אומללים אם אפשר לקבל יותר בתמורה לעוד כמה שקלים? יבואנית דגמי אודי לישראל, צ'מפיון מוטורס ממשיכה להרחיב את היצע הדגמים המקומי של חטיבת היוקרה, ואחרי שהזניקה את מותג AUDI SPORT בארץ, היא מודיעה בימים אלו על התחלת שיווקה של הגרסה החזקה ביותר של מכונית הדגל במשפחה, ה-S8 פלוס.

ה"פלוס" נגזר כאמור מתוספת של 85 כ"ס למנוע ה-4.0 ל' שמונה צילינדרים טורבו TFSI השוכן בחרטום; התפוקה המרבית העפילה כעת ל-605 כ"ס ונתון המומנט זינק ל-71.4 קג"מ (66.3 קג"מ) הזמינים מטווח שבין 1,750 ל-6,000 סל"ד. בשידוך אל תיבת הילוכים אוטומטית 8 מהירויות, מאיצה הלימוזינה הגרמנית ל-100 קמ"ש ב-3.8 שניות בלבד, ועד 305 קמ"ש מרביים. לא רע למכונית שמשקלה 2 טון, ולפי היצרן צריכת הדלק בתנאי מעבדה היא כ-9 ק"מ לליטר בנזין (אופטימיים למדיי).

ל-S8 פלוס מראה מובחן קלות מאחותה הסטנדרטית. הקיט כולל תוספות קטנות כמו חישוקי 20 אינטש והשחרות של הדיפונים החיצוניים באזור השבכה. תאורת ה-LED מטריקס (25 נורות מופרדות) דואגות להאיר את הדרך היטב ומונעות סינוור על ידי הסתגלות על פי תנאי הדרך. בתא הנוסעים, כל מה שאפשר לרצות, החל במערכת ה-MMI המתקדמת מסוגה (צג 8 אינטש), בקרת שיוט אדפטיבית, ריפודי עור "ולקונה" עם כיוונים חשמליים מלאים, 14 רמקולים ומערך הגנתי מורכב עם התרעות על קרבה מסוכנת לעצמים, שטחים מתים מסביב לרכב, בקרת שיוט עם תיקון אקטיבי ועוד.

ה-S8 פלוס אינה שונה במידותיה מגרסת ה-S, עם אורך של קצת יותר מחמישה מטרים ובסיס גלגלים של 3 מטרים בקירוב ותא מטען לו 520 ל'. צ'מפיון מוטורס תשווק אותה בארץ עם מחיר התחלתי של 1.195 מיליון שקלים (אגרת רישוי - 4,650 שקלים).

מה חדש באודי:
חשיפה: זו האודי TT החזקה ביותר בכל הזמנים
יחידה בעולם: אודי A8 "לימוזין"

לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully