וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להרשות לעצמך את "החיה הרעה" של שוק רכבי הפנאי

כתבה פרסומית

2.6.2016 / 8:50

נהגים רבים אוהבים ליהנות ממכונית בטוחה ומעוצבת שמאפשרת נסיעה חלקה על הכביש, ובמקביל לנהל רומן עם שבילי עפר צדדיים. פורסטר, הג'יפ האייקוני והמצליח של סובארו, מושק עתה ברמת גימור חדשה ובמחיר אטרקטיבי, שהופכים אותו לשחקן שעשוי לטלטל את קטגוריית הקרוסאובר

סובארו פורסטר במבחן. רמי גלבוע,
זוכה לכתרים רבים במשך שנים. סובארו פורסטר/רמי גלבוע

הנהג הישראלי יודע מזמן שג'יפ הוא הוא לא רק רכב שטח, אלא רכב משפחתי לכל דבר. השילוב, מהבחינה הזאת, הוא מנצח: גם מכונית מרווחת, גדולה, עם תא מטען שיכול להכיל כמויות של ציוד ואפשר לנסוע בה למרחקים ארוכים בלי להתעייף, וגם כזאת שמסוגלת ספק את היצר ההרפתקני, ומרחיבה את אפשרויות הטיולים של המשפחה.

ב-2015 חל גידול בקבוצת רכבי השטח הקשוחים בעלי יכולות העבירות האמיתיות. מכוניות אלה, הכוללות מערכות מתוחכמות ויכולות מרשימות מאי פעם, הפכו את הנהג הממוצע לכזה שמסוגל לצלוח בקלות כל נסיעה – בין אם זו הנוחות בפקקים מהעבודה הביתה, ובין אם זו האפשרות לקחת את המשפחה לטיול ג'יפים בנגב.

פורסטר, רכב השטח האייקוני של סובארו, זכה לכתרים רבים בעקבות יכולתו לשלב באופן מדויק ואמין בין נסיעת הכביש לנסיעת השטח. הדגם הושק ביפן בשנת 1997, ומאז הוא אחד מרכבי הקרוסאובר הנמכרים בעולם, כשכל רמת גימור חדשה נכנסת לנעליה הגדולות של זו היוצאת. במשך שנים פורסטר תמיד הציב רף חדש בקטגוריית רכבי השטח, בין אם מדובר במערכות מחשוב ואלקטרוניקה, שיפור מתמיד של ביצועי המנוע ושדרוג של מערכות הבטיחות, והשילוב הזה הפך אותו לדגם פופולרי מאוד ברחבי העולם.

ישראלים אוהבים גם וגם. אבל כשקונים מכונית חדשה יש עוד פרמטרים שנלקחים בחשבון. הלקוח רוצה גם אמין, וגם בטוח, וגם יפה. סובארו משיקה למשפחת הפורסטר רמת גימור חדשה בשם Z: גם רכב שטח אמין ומוכח, גם מעוצב באופן שמושך את העין, וכולל "גם" אחד חשוב מאוד שנוסף לרשימה – גם במחיר נגיש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רמת גימור חדשה, ובמחיר נגיש. סובארו פורסטר ברמת גימור Z/מערכת וואלה!, צילום מסך
פורסטר Z כולל מפרט של רכב שטח עם רמת גימור חדשה, אותם ביצועים, אותן יכולות, ובמחיר נמוך. זאת מכונית שנותנת פייט רציני ליצרניות השונות בקטגוריית רכבי הפנאי

פורסטר Z מספק את כל מה שמחפשים ברכב שטח. התנהגות כביש יציבה, בטיחותיות מקסימלית עם 7 כריות אוויר, מנוע בוקסר 2.0 ליטר, 150 כוחות סוס, העיצוב מאפשר שדה ראייה רחב במיוחד וישיבה גבוהה ושולטת על הכביש, הנעה כפולה, תיבת הילוכים רציפה, שלדה שמפחיתה עד למינימום את גודל השטחים המתים, חומרים איכותיים ומערכות בקרה, חמש שנות אחריות מהיבואן. כל אלה עטופים בעיצוב חדש, שמתוכנן להפוך את המשימות לפשוטות יותר ואת הנהיגה לנוחה יותר.

פורסטר Z מאפשר לרוכש הפוטנציאלי לקבל ג'יפ אמיתי, חיית שטח רעה, במחיר שמתקרב למחיר של ג'יפון. מחירה ההתחלתי של פורסטר Z עומד על 160 אלף שקל בלבד, וכשהם כוללים מפרט של רכב שטח עם רמת גימור חדשה, אותם ביצועים, אותן יכולות, ובמחיר נמוך, אז מקבלים מכונית שנותנת פייט רציני ליצרניות השונות בקטגוריית רכבי הפנאי.

שנת 2015 התאפיינה בין השאר במעבר מכוניות משפחתיות ומשפחתיות גדולות לקבוצת ה-SUV והקרוסאוברים - מכוניות גדולות שמאפשרות לנהגים רבים לשבת גבוה על הכביש, ליהנות מנסיעה חלקה ובמקביל לנהל רומן עם שבילי עפר צדדיים ולהתעטף במוצר מעוצב. פורסטר Z, הדגם שמשיקה חברת סובארו ברמת גימור חדשה, יכול להיות שובר השוויון עבור רבים המתלבטים בין ג'יפ קטן לבין הדבר האמיתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully