וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן טרנר תחליף את עוזי יצחקי כמנכ"לית משרד התחבורה

14.6.2016 / 11:33

קרן טרנר תהיה המנכ"לית הראשונה של משרד התחבורה לאחר שעוזי יצחקי הודיע לשר כץ על כוונתו לפרוש לאחר 4 שנים בתפקידו

קרן טרנר, מנכ"לית משרד התחבורה. משרד התחבורה, מערכת וואלה! NEWS
קרן טרנר/מערכת וואלה! NEWS, משרד התחבורה

קרן טרנר תהיה המנכ"לית החדשה של משרד התחבורה, כך הודיע היום (שלישי) שר התחבורה ישראל כ"ץ. טרנר תחליף את עוזי יצחקי שהודיע כי בכוונתו לפרוש מתפקיד המנכ"ל לאחר 4 וחצי שנות פעילות.

"קרן טרנר היא בעלת ניסיון רב בתחום התשתיות והבטיחות בדרכים ומוערכת על ידי גורמים רבים העוסקים בענף. טרנר הייתה שותפה מלאה לתנופת פיתוח התשתיות של רשת הכבישים, המסילות, מערכות הסעת ההמונים והרכבות הקלות במדינת ישראל", כך השר כ"ץ.

טרנר תהיה האשה הראשונה בתפקיד זה במשרד התחבורה מאז הקמתו, והיא מביאה עמה ניסיון רב בתחום התשתיות, ותיאום מול גופים רבים במשרד התחבורה כאמור. עד היום פעלה כמשנה למנכ"ל ועל פי הודעת המשרד, זהו מינוי אישי של השר כ"ץ לאחר שמצא כי מתאימה לתפקיד זה בצורה מצוינת בהתאם לכישוריה.

עוזי יצחקי הודה לשר התחבורה על ההזדמנות שניתנה לו להיות שותף במשרד: "השר כץ הוא בולדוזר אמיתי. בזכות מקצועיותו וניסיונו הרב, פעילות משרד התחבורה ניכרת בכל פינה בארץ. מניסיון עבודה עם השר כץ ומהיכרות מעמיקה עמו, אין לי ספק כי הוא ימשיך לשנות את פניה של המדינה גם בשנים הבאות. אני פורש בשיא ובכוונתי להתחיל בדרך חדשה" הוסיף יצחקי, שעוזב את השירות הממשלתי לאחר 22 שנים.

עוד בוואלה! רכב:
משרד התחבורה רוצה לבטל את מוסכי ההסדר
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully