וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות המשבר, לאודי אין כוונה להפרד ממותג האופנועים דוקאטי

19.6.2016 / 9:24

בכיר הדירקטוריון בקונצרן פולקסווגן, רופרט שטדלר מפריך את השמועות על מכירת דוקאטי, מותג האופנועים שנרכש על ידי אודי ב-2012

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פולקסווגן XL קונספט. מכונית ספורט עם מנוע מדוקאטי/מערכת וואלה!, צילום מסך

דיווחים שונים שנפוצו בשבוע שעבר בכלי התקשורת בגרמניה טענו כי פולקסווגן שוקל למכור את מותג האופנועים האיטלקי דוקאטי שנמצא תחת בעלות חטיבת היוקרה אודי. אלא שאמש (שבת) הפריך את השמועות אחד מראשי הקונצרן ב-VW, רופרט שטדלר ואף הוסיף כי לא רק שהדיווחים שגוים, המציאות מורה על הכיוון ההפוך.

שטדלר התבקש להתייחס לסוגיה זו בעקבות משבר האמון "דיזלגייט", בעקבותיו נאלצו בפולקסווגן להחזיר לתיקון מעל 11 מיליון כלי רכב בהם הותקנה תוכנה שמרמה את מבדקי זיהום האוויר במכוניות. "דוקאטי לא למכירה", אמר לירחון האופנועים הפופולרי "מוטורסייקל ניוז". שטלדר חידד כי מאז שנרכש דוקאטי לפני 4 שנים נרשמה צמיחה עקבית במכירותיו והרחבת סגל הדגמים; אשתקד מסרו דוקאטי 55 אלף כלים - שיא של כל הזמנים והישג מרשים בפני עצמו, בהתחשב בהסטוריה השברירית שלהם.

לעת זו, נראה שדוקאטי לא צריכה לחשוש, אבל בפולקסווגן דנים לאחרונה באפשרות למכור את מותג המשאיות MAN או SACNIA כדי להתמודד עם משבר הדיזל שגובה מהם פיצויים בעשרות מיליארדים. לא רק כלים כבדים או אופנועים היו על הכוונת יש לומר, גם מותג בוגטי היה שרוי בחוסר וודאות למשך כמה חודשים על רקע השקת בוגטי שירון, מחליפת הויירון, אבל נראה שגם עבור מכונית הקיצון הדרך סלולה באין מפריע.

עוד בוואלה! רכב:
ארבעה אופנועי צעירים במבחן משווה ענק
רכיבה ראשונה: דוקאטי היפרמוטוארד
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully