וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאלון על: פורשה פנמרה החדשה נחשפה

29.6.2016 / 7:49

פורשה פנמרה החדשה מציגה עיצוב מעודכן, תא נוסעים מהודר ומספר גרסאות בהספקים שונים. על הכבישים בישראל בהמשך השנה

פורשה פנמרה 2017. אתר יצרן
פורשה פנמרה החדשה. דור שני עם שדרוגים משמעותיים/אתר יצרן

בדומה לפורשה קאיין, גם פורשה פנמרה התחילה את חייה כמוצר שנוי במחלוקת בשל עיצובה ובגלל מהותה. ועם כל זה, קשה להתווכח עם מספרים - מאז שנת 2009 מסרה פורשה למעלה מ-150 אלף יחידות של הפנרמה הסאלונית, וכיום היא בצמרת קבוצה מצומצמת שמונה את מזרטי קוואטרופורטה בין היתר.

הדור השני של הפנמרה, שנחשף אמש בשעות הלילה בברלין, מעודכן בנוסח חדש על פי קווי המתאר של פורשה 911 החדשה ואחיותיה. מנהל בקרת העיצוב בפורשה, מיכאל מאוור, אומר כי הפנרמה החדשה מוחקת את הליקויים האסתטיים של הדור הראשון ומדגישה את המראה של הרכב החדש. "אין ספק שמייד מזהים שזו פנמרה. אבל חיזקנו אותה היכן שצריך, וכעת היא משדרת מראה ספורטיבי ונקי".

מתחת למראה המפואר והארוך, שוכנת פלטפורמה מודולארית MSB עם צמד מנועי בנזין; גרסת הבסיס תחלץ 440 כ"ס בדגם ה-4S ואילו גרסת הטורבו הבכירה מפיקה 550 כ"ס, כאשר החיבור הוא לתיבת הילוכים דו-מצמדית PDK עם מנופים מגלגל ההגה והנעה כפולה. היא תאיץ ל-100 קמ"ש בדגם זה בפחות מ-3.7 שניות ועד למעלה מ-300 קמ"ש.

פורשה אף הגדילו מעט את הפנמרה, כך שאורכה כעת חוצה 5 מטרים, גובהה צמח בחצי ס"מ ורוחבה כ-1.94 מ'. חלל הפנים עוטף את 4 היושבים במבנה מרווח ויוקרתי, עם ממשוק מלא לטלפונים החכמים דרך צג 12 אינטש מרכזי וגם אזכורים קלאסיים כמו טכומטר ממורכז (מחווה לפורשה 356). בפן האקטיבי, תהיה כמובן שליטה סלקטיבית על שיכוך מערכת המתלים בהתאם לדרישות הנהג ועוד אי אילו מערכות שתומכות בנהיגה על מסלול או מחוצה לו. האבזור, כולל את כל מה שאפשר להעלות על הדעת, כמעט.

פורשה מייצרת את הפנרמה החדשה במפעל בליפציג בו הושקעו למעלה מ-500 מיליון יורו. היא תושק רשמית בחודשים הקרובים באירופה. מהיבואנית לישראל 'אורכיד ספורטס קארס' נמסר כי מכוניות ראשונות תגענה לארץ בנובמבר 2016. המחירים יחלו ב-985 אלף שקלים ועד 1.45 מיליון שקלים לדגם הטורבו הבכיר. גרסת הדיזל (422 כ"ס) תמכר בתמורה ל-1.05 מיליון שקלים.

עוד בוואלה! רכב:
מותג פורשה בישראל עובר לידי זכייין חדש
פורשה קאיימן החדשה הגיעה לארץ
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully