וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה אוכל: פיג'ו-סיטרואן פרסמה נתוני צריכת דלק מציאותיים

7.7.2016 / 11:16

במסגרת המאבק להחזרת אמון הנהגים במותגי הרכב בעקבות משבר הדיזל בפולקסווגן, פיג'ו-סיטרואן מפרסמת מקבץ שני של נתוני צריכת דלק מציאותיים גם של מנועי בנזין טורבו הנמכרים בישראל. התוצאות, מפתיעות

בדיקת צריכת דלק אמיתית PSA. אתר יצרן
פיג'ו 508 במבחן צריכת דלק מסביב לפריס/אתר יצרן

פיג'ו-סיטרואן (PSA) פרסמה מקבץ חדש ומעודכן של נתוני צריכת דלק מציאותיים שתועדו לאחרונה באזור פריס. כזכור, החברה הצרפתית הבטיחה שבעקבות הונאת הדיזל בפולקסווגן, ידווחו במותגים הצרפתיים כמה באמת צורכים המנועים שלהם בתנאי נהיגה נורמליים מחוץ לחומות המעבדה הסטרילית. עד כה, התמקדו הבוחנים במנועי ה-1.6 ל' טורבו דיזל HDI, אולם כעת מתפרסמות תוצאות המקיפות 30 דגמים שונים, כולל מותג DS היוקרתי.

בין הדגמים הפופולריים ביותר שנבחנו, אפשר למצוא את סיטרואן C3, פיג'ו 108, פיג'ו 208, סיטרואן קקטוס, סיטרואן פיקסו, פיג'ו 308, פיג'ו 2008, פיג'ו 3008 ועוד, DS3 החדשה ועוד. המבחן עצמו מורכב מנהיגה משולבת של כביש עירוני (25 קילומטרים), בינעירוני (40 קילומטרים), ותוואי מתפתל באזור הכפרי (23 ק"מ) שבחוצות פריס - מסלול שהוסכם על ידי הסוכנות להגנת הסביבה הצרפתית ומשרד התחבורה הצרפתי.

אחת המכוניות החשובות שנבחנו הייתה פיג'ו 308 עם מנוע 1.2 ל' טורבו פיור-טק 130 כ"ס, בחיבור לתיבת הילוכים ידנית 6 מהירויות. הבוחנים התקינו על הרכב מתקן מדידה נייד על גבי החלק האחורי בו נרשמים כל הנתונים בזמן אמת ואכלסו את הרכב בנהג אחד, מזוודה בתא המטען והורו לו להשאיר את המיזוג פעיל לכל אורך הנסיעה. על פי תוצאות המבחן, הפיג'ו לגמה 15 ק"מ לליטר בממוצע בנהיגה על המסלול לעיל, לעומת 21 ק"מ בתנאי המעבדה של פיג'ו-סיטרואן.

"פיג'ו-סיטרואן פרסמה היום צריכת דלק של 30 מכוניות תחת מסלול נהיגה מציאותי, כחלק מהתחייבתנו לשיקפות מלאה כלפי הלקוחות שלנו. נמשיך לעשות כך גם בעתיד ועד סוף השנה נפרסם רשימה של עוד 20 כלי רכב נוספים", כך ג'ילס לה בון, סגן ראש מחלקת הפיתוח בחברה הצרפתית.

*בסגול בטבלה - הנתונים החדשים על פי נסיעות המבחן.

עוד בוואלה! רכב:
פיג'ו 2008 החדשה בישראל
פיג'ו 301 המחודשת הגיעה לארץ
שינוי דרסטי: מנוע טורבו ב-208 המחודשת. מבחן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully