וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחצי שנה נוספת: מס קניה מופחת על כלי רכב לספורט מוטורי

10.7.2016 / 12:33

שר האוצר משה כחלון חתם על צו המורה להאריך את הוראת השעה הקובעת מס קניה מופחת על כלי רכב לספורט מוטורי בישראל בחצי שנה נוספת, עד סיום 2016

ראלי בקעת הירדן. רונן טופלברג
ראלי בקעת הירדן/רונן טופלברג

ידיעה זו בוודאי תעניין את העוסקים בספורט מוטורי בישראל. שר האוצר משה כחלון חתם על צו המורה להאריך את הוראת השעה לפיה יחול מס קניה מופחת על כלים תחרותיים המיועדים לספורט מוטורי בישראל. על פי משרד האוצר, ההארכה היא עד סוף שנת 2016 ומס הקניה יעמוד לכל היותר על 19.2%.

ממשרד האוצר נמסר: "כמו בהוראת השעה הקודמת, נקבעו דרישה להמצאת אישורים שונים, כגון: אישור הרשות המוסמכת ליבוא, ביבוא אישי - רישיון נהיגה ספורטיבית בתוקף וביבוא מסחרי - דרישה כי הכלי נמכר או ניתנה לגביו זכות שימוש למי שהוא בעל רישיון תקף לנהיגה ספורטיבית. כמו-כן מתנה את הפטור בשימוש בפועל לנהיגה ספורטיבית. בהוראה החדשה נקבעו כללים נוספים, כגון: כמות הכלים בבעלותו של בעל רישיון לנהיגה ספורטיבית, העברת בעלות ועוד. בנוסף, במסגרת הוראת שעה זו ניתנת הקלה גם לרכב שטח כהגדרתו בהוראה".

עוד אומרים באוצר כי במסגרת הארכת הוראת השעה תוכל לבחון הרשות לנהיגה ספורטיבית בישראל את השינויים בחקיקה הרלוונטית, ולבצע תיקונים בהתאם לצורך כדי לשמור על אכיפה מרבית בענף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully