וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנו הציגה את מגאן סדאן החדשה - יורשת פלואנס

12.7.2016 / 12:59

לרנו גרנד קופה המבוססת על מגאן החדשה תא מטען בנפח 508 ל' ותצויד במנועי בנזין ודיזל, עם תיבה ידנית, רציפה או דו-מצמדית 7 מהירויות. בישראל בתחילת 2017

אתר יצרן

רנו הציגה גרסת סדאן 4 דלתות דמוית קופה של המגאן החדשה, שלפחות בטווח הנראה לעין תירש את מקומה של רנו פלואנס המזדקנת. ה'גרנד קופה', או מגאן סדאן כפי שהיא תמכר בארץ, תתגבר את רנו בעיקר בשווקים שמחוץ לאירופה הקלאסית, שם הביקוש למרכבים בעלי תא מטען נפרד נמוכים יחסית. היא תופץ למזרח אירופה (בולגריה, הונגריה, ליטא) ולמזרח התיכון, כולל ערב הסעודית, מצרים, וכן לישראל בין השאר.

כנהוג בתוצרת סדאן, הופעתה של הגרנד קופה מושפעת מהמגאן הצ'בק כדי לשמור על אחידות משפחתית. זה אומר שלמעט קו הפרופיל הארוך הן זהות לגמריי, החל במבנה הקדמי עם בתי התאורה המעוצבים ועד לקו המותניים. היא תהיה כמובן ארוכה ממנה ביותר מ-10 סניטמטרים לפחות, וחלל תא המטען יציע בסביבות 510 ל' נפח הטענה.

הגרנד קופה, שנכנסת לנעליה של הפלואנס (שהושקה ב-2009) תשען על פלטפורמה חדשה של רנו-ניסאן ( CMF C/D) ולכן היא גם מקבלת חיזוק באגף ההינע, שניים מהם בנזין והיתר דיזל; גרסת הבסיס DCI בלוגמות הסולר מפיקה 90 כ"ס, מעליה 110 כ"ס ובקצה 130 כ"ס. בגזרת הבנזין תמצא יחידת 1.6 ל' אטמוספרית עם 115 כ"ס ותיבה רציפה, ומעליה ה-1.2 ל' טורבו 130 כ"ס משודכת לתיבת 7 הילוכים דו-מצמדית.

תא הנוסעים הוא העתק של המגאן הקומפקטית, עם בקרות המדיה המשודרגות של הצרפתים, בהן ה- R-Link 2 עם צג 8 אינטש, לוח מחוונים דיגיטלי ומערכות בטיחות רבות, בהן בקרת סטיה מנתיב ועוד.

רנו תייצר את מגאן גרנד קופה באותו מפעל בו יוצרה פלואנס בטורקיה (בורסה).

מהיבואנית לישראל קרסו מוטורס נמסר לוואלה! רכב כי המגאן סדאן תגיע לישראל בתחילת שנת 2017.

עוד בוואלה! רכב:
עד 220 כ"ס - רנו קליאו ספורט החדשה
טנדרים - רנו חשפה את אלסקן
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

רנו מגאן גרנד קופה. יצרן, ניר בן טובים
רנו מגאן גרנד קופה/ניר בן טובים, יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully