וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב.מ.וו תפרד מה-Z4 בחודש הבא. היורשת, בשיתוף טויוטה

18.7.2016 / 16:02

ה-Z4 מיוצרת משנת 2002 ורשמה הצלחה מסחרית סבירה, אך הדור הבא עדיין בתהליכי הבשלה, ועשוי להיות מבוסס בחלקו דווקא על טויוטה סופרה החדשה

ב.מ.וו Z4. אתר יצרן
ב.מ.וו Z4. דוהרת אל האופק/אתר יצרן

ב.מ.וו נערכת לפרידה רשמית ממכונית הרודסטר הספורטיבית ה-Z4, כמעט 8 שנים לאחר שנחשף הדור השני (E89) בתערוכת הרכב הצפון אמריקנית. הרכב האחרון בסדרה ירד מפס הייצור ברגנסבורג, גרמניה בחודש הבא, כך טוענים כלי התקשורת במינכן. למרות שמהלך זה היה צפוי בהתכנות של ב.מ.וו, החברה טרם הכריזה רשימת על מחליפתה.

ה-Z4, שנכנסה לנעליה של ה-Z3 בשנת 2002, עומדת לעבור שינוי מקצה לקצה; מי שככל הנראה תסייע לב.מ.וו לפתח את הדגם החדש שעשוי להקרא Z5, היא חברת הרכב היפנית טויוטה. זו פרסמה בחודשים האחרונים (כפי שדיווחנו גם כאן) על החייאת טויוטה סופרה, וכל הסימנים מצביעים על כך שה-Z5 תבוסס בחלקה על מכונית הקופה היפנית.

בלוגרים אדוקים של ב.מ.וו בגרמניה, שקרובים למקבלי ההחלטות, טוענים שה-Z5 תהיה הרבה יותר מהנה לנהיגה מקודמתה, וכן היא תוותר על תקרת הגג הקשיחה לטובת תקרת גג רכה שתשמור על משקל נמוך.

איש מחוץ לכתלי מטה ב.מ.וו במינכן לא יודע בוודאות מתי תיוצר ה-Z5, אולם מאחר והיא אינה מוזכרת באף לא אחת מתוכניותיה של ב.מ.וו לשנת הדגם 2017, סוברים שהיא תיחשף בשנת 2018, עם דגמי אב-טיפוס משותפים עם טויוטה שיצוצו בחודשים הקרובים.

ה-Z4 נמכרת כיום בישראל במחירים שמתחילים ב-360 אלף שקלים למנועי 184 כ"ס, ועד 540 אלף שקלים לדגמי ה-340 כ"ס.

עוד בוואלה! רכב:
5 דגמי קופה יוקרתיים שתוכלו לקנות בארץ
מבחן למיניוואן הראשון בתולדות ב.מ.וו
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully