וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטיש בשטח: ב-GMC עדיין שוקלים רכב שטח ברוחו של האמר

23.7.2016 / 7:41

ראשי המותג של GMC בוחנים אפשרות לייצר מתחרה ישיר לג'יפ רנגלר, שיבוסס חלקית על רכב קונספט של האמר מ-2008

האמר קונספט 2008. אתר יצרן
האם בעתיד נראה רכב שחולק דמיון להאמר עם לוגו GMC בחזית?/אתר יצרן

חטיבת GMC של גנ'רל מוטורס ממשיכה לדון באפשרות הריאלית (מבחינתם) שבעתיד הלא רחוק יעלה לייצור רכב שטח אמיתי, שיתחרה בדור הבא של ג'יפ רנגלר, שצפוי להופיע על הכבישים בעוד כשנה וחצי בערך.

על פי דיווח של 'דטרויט ניוז', GMC רוצים להשתמש בפלטפורמה של ה-GMC קאניון ושברולט קולרדו כדי לחלץ משם הכלאה בין האמר לבין קרוסאובר עם יכולת דינמית גבוהה מאוד, שתשרת אותו גם באיזורים הסלולים. על פי פרסומים מוקדמים יותר, נראה שמעצבי GMC הגיעו לסיכום עם מהנדסי המותג שהרכב יהיה במרכב אחוד, וישאב השראה וויזואלית מהאמר קונספט HX 2008 (בתמונה הראשית).

חלק מהאנשים המעורבים במיזם נפגשו ביוני האחרון עם דילרים של GMC ברחבי ארה"ב כדי לקבל אינדקציה אם רכב מסוג זה יצבור פופולריות ויחזק את GMC בתחום שהיא לא מכירה כל כך בשנים האחרונות, וזאת לאור השינוי בצוותי ההנהלה פוסט ימי משבר 2008. כך או כך, לפי הדטרויט ניוז, רבים מהסוכנים הביעו תמיכה ברעיון ומקווים שיצא לפועל.

מבחינת מיצובה של GMC, היא מחזיקה בנתח יחסית זעום במכירות רכב בארה"ב, וזאת למרות הגדילה המשמעותית של סגמנט הפנאי הבינוני-גדול באמריקה; במחצית הראשונה של השנה היא צללה ב-4%, לעומת מותג ג'יפ למשל שצמח ב-17%.

ב-GMC חוזים כי רכב שטח, אם וכאשר יתגבש יצא לכבישים בשנת 2020. עד אז, לג'יפ כבר יהיה רנגלר חדש וגם טנדר המבוסס עליו.

עוד בוואלה! רכב:
כמו מלך: פורד אקספלורר החדש במבחן דרכים
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully