וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב.מ.וו לא פוסלת להכנס לענף הטנדרים, כמו מרצדס

24.7.2016 / 8:25

אשתקד ב.מ.וו פסלה את הרעיון על הסף, אולם נוכח הצמיחה של הסגמנט וכניסת המתחרה הישירה מרצדס בקרוב לגזרה, הבווארים שוקלים לבצע פנית פרסה

BMW. AP
ב.מ.וו. עכשיו גם טנדרים?/AP

זה לא יקרה מחר, וגם לא עוד שנה כנראה, אבל יצרנית הרכב הגרמנית ב.מ.וו פתאום כבר לא חושבת שזה רעיון כל כך נורא אם יהיה לה טנדר שיתייצב באולמות המכירה. מדוע? ובכן, התשובות נמצאות כנראה אצל מרצדס, שהכריזה לפני כמה וכמה חודשים שהיא עתידה לשווק טנדר יוקרתי שיתחרה בין השאר בפולקסווגן אמארוק. האם זו תחילתה של יריבות חדשה?

"אף פעם אל תאמר לא", כך אומר מנכ"ל ב.מ.וו אוסטרליה מארק וורנר לחדשות 'מוטורינג' במלבורן. וורנר לא יכול לספק שום דבר קונקרטי בשלב זה, אבל הוא מציין שהחברה עוקבת בדריכות אחר התפתחות הסגמנט; רק בשנה שחלפה הצטרפו לפסטיבל הקבלנים רנו, פיאט, פיג'ו-סיטרואן, יונדאי גם תגיע לשם בעתיד (סביבות 2019) וגם כמובן מרצדס - שלטענותיה תייצר את רכב העבודה המפואר ביותר בעולם. אפילו לקסוס רמזה שהיא עשויה לסחוט גרסה משלה, לטויוטה היילקס.

בתוך זה, וורנר אומר שב.מ.וו צריכה לנקוט במשנה זהירות, משום שכל מה שנוגע לתחום הטנדרים הוא "איזור אפור" בשבילה, להבדיל ממרצדס שצברה ניסיון רב עם מסחריות, משאיות ומיניוואנים גדולים. וורנר גם לא שולל את האפשרות שאודי תחבור לפולקסווגן ופשוט תדביק את הלוגו שלה על חזיתו של אמארוק תוך שדרוגים פנימיים מטעמה.

"כן, זה בהחלט הרבה יותר קשה לנו להכנס לזירה הזו", אומר וורנר. "נעשה זאת בצעדים קטנים ומדודים, וכמובן שנמשיך לעקוב אחרי מרצדס ונראה איך היא מתפתחת שם".

עוד בוואלה! רכב:
מבחן דרכים: המיניוואן הראשון של ב.מ.וו
המכונית שבחנה אותי: נהיגה ב-M2 קופה החדשה
5 דגמי קופה יוקרתיים שתוכלו לקנות בארץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully