וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב.מ.וו נפרדת מה-M5 עם גרסת "על" נדירה

25.7.2016 / 7:33

הב.מ.וו M5 תיוצר במכסה מוגבלת ומחלצת ממנוע ה-V8 טורבו 600 כ"ס ומאיצה ל-100 קמ"ש במהירות של מכונית קיצון. רק 100 אלף יורו ליחידה

ב.מ.וו M5 קומפטישן. ב.מ.וו, BMW, אתר יצרן
ב.מ.וו M5 "קומפטישן". מהירה, נדירה וגם מאוד יקרה/אתר יצרן, ב.מ.וו, BMW

ב.מ.וו תפרד ממש בקרוב ממכונית הסאלון סדרה 5 הנוכחית (קוד F10) המיוצרת משנת 2009, ולרגל המאורע החגיגי השיקה "מהדורה תחרותית" ל-M5 הסופית עם תוספת כוח וביצועים משודרגים, שיהפכו את חייה של מרצדס AMG למאתגרים במיוחד.

ה-M5 תמכר בחבילת "קומפטישן" במכסה מוגבלת ל-200 מכוניות, כאשר כל אחת מהן גובה כ-100 אלף יורו מהלקוחות הבודדים שיצליחו להניח ידם עליה. על מה מבוזבזים היורואים הרבים? ובכן, ה-M5 מפיקה ממנוע ה-V8 M TwinPower המופרע שבחזיתה הספק של 600 כ"ס ו-71 קג"מ, כלומר תוספת של 40 כ"ס ו-2 קג"מ לערך לעומת הגרסה הרגילה של ה-M5. התוצאה, היא האצה ל-100 קמ"ש דרך תיבת ה-7 הילוכים דו-מצמדית בזמן של 3.9 שניות ועד 254 קמ"ש מבוקרים אלקטרונית, משמע קיזוז של חצי שניה לעומת אחותה הסטנדרטית.

חטיבת M עטפה את הקומפטישן בכל התוספות הבלעדיות שלה, החל בספוילרים, חישוקים, גווני פנים וחוץ, מערכת פליטה משופרת, מושבים חובקים, בלמים מוגדלים ועוד. אלה מצטרפים לרשימת אבזור ארוכה ממילא, שמורכבת מתאורת LED אדפטיבית, מצלמת רוורס משוכללת, תא מטען אלקטרוני ומערכת שמע של 'באנג אנד אולפסון'.

לסיום, ב.מ.וו הטביעה על כל אחת מהמכוניות לוחית עם מספור המעיד על מקומה בסדרה המוגבלת, מ-1 ועד 200. אז אם תצליחו לקנות אחת מהן, בהחלט תוכלו להוכיח בכביש וגם בחניה, שזו לא עוד M5 רגילה.

עוד בוואלה! רכב:
מכונית הסאלון המתקדמת ביותר בעולם בישראל
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בארץ

  • עוד באותו נושא:
  • ב.מ.וו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully