וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיצוצים: אודי תבטל את ה-A3 קבריולה ו-A1 במרכב 3 דלתות

26.7.2016 / 15:50

גרסת הקבריולה של אודי A3 מדורגת במקום האחרון בהיקף מכירותיה בסדרה הפופולרית של המותג הגרמני. גם ה-A1 שנמכרת במרכב 3 דלתות כנראה בדרך החוצה

אודי A3 קבריו החדשה. אתר יצרן
אודי A3 קבריולה. כנראה הדור האחרון?/אתר יצרן

עיתון ה'הנדלסבלט' הגרמני מדווח כי אודי הגיעה להחלטה עקרונית לפיה היא לא תייצר יורשת לאודי A3 קבריולה ואודי A1 במרכב 3 דלתות, לאחר עדכון הדגמים בעוד כשנתיים בערך. גרסת ה-2 דלתות של ההצ'בקיות החשובות צללו במכירותיהן בשנים האחרונות בצורה תלולה, ונראה שאודי תצעד בעקבות מתחרותיה שכבר הורידו מהמדפים מרכבי קבריולה קומפקטיים לפני כמה וכמה שנים והקטינו את מאגר דגמי ה-3 דלתות השגרתיים.

אודי מסרה בשנת 2015 פחות מ-20 אלף דגמי אודי A3 קבריולה, מה שמציב אותה במקום האחרון מבחינת כמות המכירות בסדרת הליבה של חטיבת היוקרה של פולקסווגן. באודי אומרים שמהלך זה יניב תמורות בכל הקשור לפיתוח כלי רכב חסכוניים, התמודדות עם משבר הדיזל והגדלת צי דגמי הקרוסאובריים ההיברדיים. זוהי ככל הנראה נגזרת של תכנית התייעלות במסגרת הר-ארגון שמבצע קונצרן פולקסווגן, שהחליט לגנוז עשרות דגמים בין שורותיו נוכח סקנדל דיזלגייט.

בפולקסווגן כבר חתכו את פולקסווגן איוס הבינונית בשנה הקודמת, ומסתמן שעל הכוונת בפוולסבורג גם גרסת ה-2 דלתות של הגולף על שלל מהדורותיה. דיווחים אלו גם מחזקים את התאוריה לפיה גם גרסת ה-2 דלתות של פולקסווגן פולו תסיים את דרכה בעתיד.

לפי שעה, בפולקסווגן יותירו את דגמי הקבריולה בסביבה לפחות עד לסיום מחזור חייהן הנוכחי וכך גם דגמי ה-3 דלתות הבסיסיים. כך שמי שבונה על אודי קבריולה בעוד כמה שנים, חלון ההזדמנויות הולך ונסגר.

עוד בוואלה! רכב:
אודי Q2 החדש במבחן דרכים
נהיגה ראשונה באודי S5 החדשה
אודי R8 החדשה הגיעה לישראל. והמחיר?

  • עוד באותו נושא:
  • אודי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully