וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראפר 50 סנט: "אני יכול להציל את טופגיר"

27.7.2016 / 8:12

50 סנט רוצה להכנס לנעליו של כריס אוונס שהודח מטופגיר החדשה אחרי כמה פרקים בודדים. "השתנתה לרעה ללא היכר מאז שהצוות הקודם עזב"

50 סנט. AP
50 סנט. אני יכול להציל את התכנית/AP

אין רגע דל על סט תכנית הרכב "טופגיר", לאחר נטישת המנחים הקודמים ג'ימס מאי וריצ'רד המונד ובעקבות פיטוריו של ג'רמי קלארקסון. בעוד השלושה עמלים בימים אלו על תכנית הרכב החדשה "גרנד-טור" שתעלה באמאזון פריים בסתיו הקרוב, רשת ה-BBC נקלעה למבוכה עם תכנית הרכב המוטורית הוותיקה, שהנחיתה במקום השלישיה ערימה של אושיות מוטוריות ומנחים חסרי כריזמה, בהם גם כריס אוונס שהודח מעמדת הפיקוד בתום מספר פרקים בודדים.

ה-BBC עדיין מחפשים אחר מחליף מתאים במקומו של אוונס שיעמוד לצידו של מאט לה בלנק ("חברים"), שמקבל גיבוי מלא מההפקה וגם מהקהל. אחד מהאנשים שהציע את עצמו לתפקיד (ולא קיבל זימון) הוא הראפר המפורסם 50 סנט. בראיון קצר לעתון האנגלי 'אינדיפנדנט', אמר הראפר בן ה-41 שהוא מעוניין לעבוד בטופגיר וכי הוא "יכול לחלץ" את הסדרה ממצבה הנוכחי.

50 סנט, או בשמו המקורי קרטיס ג'יימס ג'קסון, רואה עצמו מועמד מוביל משום שלדבריו לא הייתה מכונית בעולם שלא הייתה ברשותו. "אני בטוח שאני יכול להציל את התוכנית. אוסף המכוניות שלי הוא מהטובים בעולם", כך ציין. עוד אומר, כי לטעמו התכנית "השתנתה לרעה ללא היכר", וכי אם לא יחזרו למקום שהיו בו, לא יהיה לה גם עתיד.

ב-BBC לא חושבים לפטר בשלב זה את מנחי המשנה, בהם כריס האריס המוערך, ומדריכת מסלול הנורבורגרינג סבין שמידט. ההנחה היא שבעונה הבאה, ובמידה ומאט לה בלנק ירצה להשאר, הוא יקבל חיזוק מדמות מוכרת באנגליה, אולי אפילו מנהג הפורמולה 1 ג'נסן באטן, כאשר גם שמה של הדוגמנית ג'ודי קיד שוב אוזכר עם הסדרה בנשימה אחת. 50 סנט? מסתמן שהוא ימשיך לראות את התכנית בטלוויזיה.

עוד בוואלה! רכב:
איבד שליטה על הלמבורגיני לעיני מצלמת הדרך
כמו ג'יימס בונד: אנחנו נוהגים באסטון מרטין
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • טופגיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully