וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאמנה למקור: פורשה שוללת אפשרות ל-911 חשמלית

28.7.2016 / 7:49

אחד המהנדסים הבכירים בפורשה אומר שאין שום היגיון בחיזוק סדרת 911 עם גרסה חשמלית. "אנחנו יכולים לעשות את זה. אבל מה הטעם בכלל כרגע?"

פורשה 911. אתר יצרן
פורשה 911. לא צריכה גרסה חשמלית/אתר יצרן

אם יש חברה שהרפטואר הטכנולוגי שלה מאפשר לה לייצר מכונות-על חדישות, זו בוודאי תהיה פורשה. אלא שלפחות בשלב הזה בקורותיו של המותג הגרמני, מסתמן שהמכונית המרכזית במשפחה, ה-911 לא צפויה להתחבר לשקעי החשמל בבית. את זה הם אומרים, ישאירו למיזמים מהפכניים כמו פורשה מישן E המפוארת.

"לפחות כרגע אין בזה שום היגיון - לא בגרסה חשמלית וגם לא בדגם היברידי של ה-911", כך אומר מנהל דגמי ה-911 של החברה אוסגט אייכלטנר. "מובן שאנחנו מסוגלים לעשות את זה, אבל היא תהפוך למכונית כל-כך כבדה עם מרקחת של חסרונות - שזה פשוט יהיה מהלך לא חכם מצידנו".

אייכלטנר מוסיף שהלקוחות הקלאסיים של ה-911 גם לא ממש בשלים למוצר כזה, ותהליך מסוג זה דורש הסתגלות שעשויה להמשך זמן רב. "אני חושב שאם נסתכל קדימה לעשור הבא, ובמיוחד לאור הרגולציות של זיהום האוויר, ייתכן ונאלץ לייצר וריאציה חשמלית כלשהיא ב-911. הדירקטוריון של פורשה מתכנס מידי חודש לדון בטכנולוגיות הללו ומחפש פתרונות לקראת האקלים המשתנה בתעשיית הרכב".

מי שבכל זאת צמא לפורשה חשמלית, מוטב לו להכין את המזומנים לפורשה מישן E האקולוגית. מכונית הפאר משטוטגרט עתידה להתחרות בטסלה מודל S עם הספק של 600 כ"ס וטווח נסיעה של כ-500 קילומטרים בין טעינת הסוללות (עד 80% ב-15 דקות בעמדה מהירה). היא תאיץ ל-100 קמ"ש ב-3.5 ש', ל-200 קמ"ש ב-12 ש' ומהירותה המרבית תחצה בנקל 250 קמ"ש. היא תגיע לאולמות המכירה בעוד פחות מ-3 שנים.

עוד בוואלה! רכב:
נחשפה פורשה פנמרה החדשה. מתי בישראל?
פול ווקר: פורשה זוכתה מגרימת מוות ברשלנות
הכירו את היבואן החדש של מותג פורשה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • פורשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully