וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצ'קונים ב-325 קמ"ש: בן 13 שבר שיא מהירות עצמי, בבוגטי ווירון

28.7.2016 / 12:12

סטיבן אגהקני הצעיר כבר הספיק לדחוף מכוניות על כמו מקלארן ולמבורגיני לקצה יכולתן במסלולים סגורים. הפעם הוא מנסה לשבור שיא מהירות שהוא קבע בעצמו, בבוגטי ווירון. "האמת היא שהרגשתי שאוכל לנהוג מהר יותר"

ברוב המדינות בארה"ב מקבלים רשיון נהיגה בגיל 15-16, אחרי שעוברים את מסכת המבחנים התאורטיים והמעשיים. בדרום דקוטה למשל, אפשר להשיג רישיון לרכב פרטי אפילו בגיל 14 ו-3 חודשים (לעומת 17 בניו-ג'רזי). כך שבגילאים צעירים מכך, אין בכלל על מה לדון.

אבל בזמן שרוב הנערים בגילאי 13 משחקים במירוצי מכוניות בפלייסטיישן, סטיבן אגקהני עושה את זה על-אמת, עם סרבל מירוצים, קסדה ומסלול אספלט רותח. אם תעיפו מבט בחשבון האינסטגרם שלו תוכלו לקבל תמונה די מעניינת לגבי זהותו. הוא בהחלט אינו זר למכוניות על, וברזומה שלו מאחרי ההגה אפשר למצוא דגמים של פורשה, מקלארן, למבורגיני ועוד מכוניות אקזוטיות שכולנו פוגשים כאמור רק על מסכי המחשב.

לרגל יום האב שחל לאחרונה, סטיבן החליט להפתיע את אביו ולנסות ולשבור את השיא של עצמו בבוגטי ווירון, שעמד עד כה על 195 מייל לשעה, שהם כ-313 קמ"ש. אבא שלו, מסתבר סומך עליו בעיניים עצומות והתיר לו לבדוק את הגבולות של המכונית, בישורת.


עוד בוואלה! רכב:
בוגטי שירון: מכונית קיצון שעולה על כל דמיון
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

אגקהני עלה למסלול ודחף את 1,200 כ"ס של הווירון אל 325 קמ"ש, אולם הוא אומר שאם התנאים היו מאפשרים זאת, היה מעפיל גם מעבר לכך. "היה מאוד חם על המסלול. אבל הרגשתי שאני יכול לנסוע יותר מהר מזה", כך ציין.

עד כמה שידוע לכלי התקשורת בארה"ב, סטיבן מתחרה בעיקר במירוצי דראג, והתנסה מעט במסלולים מפותלים. ואיך כל זה מתאפשר כלכלית? אביו של סטיבן, ארמיק, מנהל חברת ייעוץ והשקעות ענקית בבוורלי הילס.

  • עוד באותו נושא:
  • בוגטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully