וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חידוש טכנולוגי: מתיחת פנים קלה למיניוואן קיה קארנס

28.7.2016 / 9:59

קיה הציגה בימים האחרונים מתיחת פנים קלה של המיניוואן קארנס עם חידושים טכנולוגיים, בהם שילוב של תיבת הילוכים דו-מצמדית במקום תיבת 6 הילוכים אוטומטית

קיה קארנס 2017. יצרן, ניר בן טובים
קיה קארנס המחודש. נגיעות קלות בעיצוב החיצוני/ניר בן טובים, יצרן

קיה קארנס המחודש כבר נמצא על הכבישים בקוריאה, אבל חלק מהשלוחות טרם קיבלו אותו לידיהן. המטה הקנדי של היצרנית הדרום קוריאנית וכן המטה הקוריאני שחררו בימים האחרונים תמונה ראשונה של מוביל הנוסעים לשנת הדגם 2017, במה שמוגדר על ידי החברה כעדכון של "אמצע החיים".

הקארנס המחודש, כפי שאפשר ללמוד מהתמונות הבודדות שומר על הזהות המשפחתית מלפני העבודה הקוסמטית. במסגרת מתיחת הפנים הקטנה (והמוגבלת למדיי) הוא יקבל חזות קדמית מורחבת עם פגושים שונים, חישוקים חדשים ומבנה אחורי קצת יותר מודרני בהתאם לקו המשפחתי הקיים עם שילוב תאורת LED מלוטשת.

את עיקר החידושים הרלוונטיים לנו אפשר למצוא תחת מכסה המנוע, אולם לא בהכרח בעקומת העוצמה. קיה תמשיך לנצל מנועי 4 צילינדרים טורבו דיזל בנפח 1.7 ל', או בנזין 2.0 ל' עם כ-160 כ"ס, אך השילוב יהיה לתיבת הילוכים דו-מצמדית 7 מהירויות. צריכת הדלק הממוצעת של מנוע הבנזין עומדת על כ-13 ק"מ לליטר.

הקארנס ישמור על מידותיו ועל סידור הושבה שבין 5 ל-7 מושבים (בארץ רק 7), עם בסיס גלגלים של 2.75 מ' ותא מטען שמציע נפח המסתכם ב-492 ל' ועד כ-1,700 ל' בקיפול השורה השלישית. בקיה מוסיפים, כי במערך השדרוגים של המיניוואן יתסוופו אמצעי בטיחות חדשים, חלקם אקטיביים כסטנדרט.

מיבואנית קיה לישראל טלקאר נמסר לוואלה! רכב כי מועד שיווק הקארנס החדש טרם נקבע סופית.

עוד בוואלה! רכב:
קיה פורטה דיזל החדשה הגיעה לישראל
קיה ספורטאז' טורבו 4X4 במבחן דרכים
קיה נירו: הרכב המשפחתי שיחסוך לכם דלק

  • עוד באותו נושא:
  • קיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully