וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי הילוך: סובארו XV בגרסת STI, בערך

31.7.2016 / 8:19

הקרוסאובר סובארו XV יחוזק ביפן עם גרסת STI בעלת כיול מובחן וקישוטים ברוח ספורטיבית. אבל מה עם המנוע?

סובארו XV STI. אתר יצרן
סובארו XV היברידי בגרסת STI/אתר יצרן

סובארו הכריזה על מיזם "STI" עבור סובארו XV הייבריד, רכב הפנאי-שטח העממי של המותג היפני (רכב ה-4X4 הנמכר ביותר בישראל). במסגרת החשיפה, עושה רושם שהדגם לעיל ישווק בלעדית בשוק הסיני, אולם ייתכן שבעתיד יזלוג במספרים קטנים לאירופה וארה"ב. ישראל? לא על המפה של תעשיות פוג'י, כנראה.

האם מדובר בפספוס מבחינתו? לא בטוח. גרסת ה-STI אמנם מקבלת מתלים חדים יותר בתגובתם, בודי קיט עם ספוילרים ובלמים שמקורם בחטיבת הספורט של סובארו, וחישוקי 17 אינטש, אבל הלב של המכונית נותר כפי שהיה; משמע, מנוע 2.0 ל' אטמוספרי היברידי (13 כ"ס תוספת מהמנוע החשמלי) עם הספק של 160 כ"ס, תיבת הילוכים רציפה והנעה כפולה סימטרית, כמיטב המסורת.

ומה בכל זאת? תא הנוסעים נראה קצת יותר מעניין מגרסאות הבסיס שאנחנו מכירים מכבישי הארץ. STI הכניסו צבע לקבינה עם מושבים בגוונים כפולים, לוגואים של STI, תפירות סביב ידית ההילוכים והדיפונים מסביב, דוושות מוכספות, וסמל ענק של STI במרכז גלגל ההגה.

סובארו גובה עבור ה-XV הייבריד STI ביפן סכום השווה באירופה ל-38 אלף יורו, וכמו שציינו בתחילה, הסבירות שהוא יצא את גבולות ארץ מוצאו הוא די נמוך. יכול להיות שעל כבישי הארץ, הוא בין כה היה מעניש אותנו עם נוחות נסיעה נוקשה מידי.

עוד בוואלה! רכב:
סובארו לבורג החדש במבחן דרכים. על הנאה ומשפחה
גרוטאות ב-5,000 שקל במסע מצפון לדרום ישראל
מתיחת פנים במבחן: סובארו XV המחודש

  • עוד באותו נושא:
  • סובארו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully