וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג מנסה לרכוש את "מגנטי-מרלי" מפיאט-קרייזלר

4.8.2016 / 16:08

סמסונג מנהלת דיונים עם חברת פיאט במטרה לרכוש את ספקית האלקטרוניקה ההיסטורית מגנטי-מרלי. שווי העסקה מוערך ב-3 מיליארד דולר

פיאט. AP, AP
פיאט. תפרד מספקית האלקטרוניקה הוותיקה/AP, AP

יותר ויותר חברות הייטק מנסות להבטיח את מקומן בעתיד רווי מכוניות משוכללות, חלקן כאמור תהיינה ללא נהג. על פי דיווח של 'בלומברג', סמסונג, ענקית האלקטרוניקה הקוריאנית, מנהלת משא ומתן עם חברת פיאט-קרייזלר במטרה לרכוש ממנה את ספקית האלקטרוניקה והחלפים המרכזית - "מגנטי-מרלי".

סמסונג, כך על פי הדיווחים, נמצאת בדיונים מתקדמים מול האיטלקים לרכוש חלקים ממגנטי מרלי או את כל החברה בשלמותה. גורם המשיכה העיקרי של סמסונג טמון במערכות הטלמטריה של מגנטי-מרלי, בקרות המולטימדיה, תאורת ה-LED המתקדמת ועוד. ההערכות הן, כי שווי העסקה נאמד ב-3 מיליארד דולרים לפחות, במידה ותתבצע רכישה מלאה.

בסמסונג כמובן אינם זרים לתעשיית הרכב וכבר רקמו מערכות יחסים עם גורמים בסין, דוגמת חברת BYD השנויה במחלוקת לעתים, עקב חיבתה להעתקת דגמים מערביים. סמסונג הרכיבה במסגרת העסקה עם BYD צוות מיוחד המתחמה ברכיבים המיועדים למכוניות אוטונומיות, ראייה לכך שגם היא

בפיאט-קרייזלר מצידם, מנסים בשנה האחרונה לצמצם עלויות, וכבר הכריזו לאחרונה על הפסקת ייצורה של קרייזלר 200 ודודג' דארט, והמשך הכשרת קרוסאוברים חדשים וחיזוק מותגי הליבה, בהם ג'יפ. הכנסה של 3 מיליארד דולר בהחלט תקנה לה מרווח נשימה, השאלה היא מי תכנס לנעליה של מגנטי-מרלי, שמלווה אותה כבר עשרות שנים.

עוד בוואלה! רכב:
מתיחת פנים ל-500 אבארט
מהי צריכת הדלק האמיתית של יצרניות הרכב?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully