וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכירות רכב באירופה: רנו מעפילה למקום השני על חשבון פורד

8.8.2016 / 15:42

רנו עקפה את פורד והעפילה למקום השני במכירות רכב באירופה במחצית 2016, לא מעט בזכות כניסת רנו קאדג'אר לסגמנט הקרוסאוברים המשפחתיים. "גם למגאן החדשה השפעה חיובית מאוד"

רנו קדג'אר. ניר בן טובים
רנו קאדג'אר. אין הרבה הפתעות - עוד רכב פנאי שמצליח להתברג בצמרת מכירות הרכב באירופה/ניר בן טובים

האסטרטגיה האגרסיבית של רנו בסגמנט הקרוסאוברים מתחילה להשתלם; היצרן הצרפתי עקף במחצית הראשונה של השנה את פורד וטיפס למקום השני במכירות רכב באירופה. קאדג'אר, יחד עם הקפצ'ור הקומפקטי, הפכו ללהיטים הגדולים ביותר של רנו ביבשת המערבית בקבוצה זו.

אשתקד הייתה זו פורד סגניתה של פולקסווגן שממשיכה להוביל את המכירות באירופה עם נתח של 1.73 מיליון מכירות, בעוד פורד מסרה 1.02 מיליון ורנו סיימה במקום השלישי עם 975,450, כך על פי נתונים של חברת ACEA.

בכירים בתעשיית הרכב באירופה אינם מופתעים נוכח היריבות בצמרת, שכן רנו חידשה את כל שורותיה ב-4 השנים האחרונות, החל בקליאו, המגאן, קפצ'ור, טליסמן, סניק וגרנד סניק, וכעת גם הקאדג'אר.

לפי טבלת המכירות הפנימית של רנו שהתפרסמה בצרפת, הדגם הנמכר ביותר של רנו במחצית הראשונה הוא הקליאו עם היקף של 171 אלף מסירות, קפצ'ור 117 אלף ורכב הפנאי החדש קאדג'אר עם 90 אלף מסירות. המגאן החדשה סיימה עם קצת יותר מ-69 אלף מסירות ורנו סניק וגרנד סניק עם כ-49 אלף מסירות, כך לפי נתונים של חברת ג'ייטו דיינמיקס.

המגאן החדשה, שהחלה את צעדיה הראשונים בחלקים מסוימים באירופה לפני כמה חודשים, עתידה להגדיל משמעותית את אחיזה של רנו בצמרת. "למגאן החדשה יש השפעה חיובית מאוד. היא אחראית לעליה של 38% בתפוקה של היצרנית", כך אומר ג'מאל טגנזה מחברת אינוב המספקת נתונים לתעשיית הרכב באירופה.

רנו הכריזה בשנת 2014 שבכוונתה להפוך ליצרנית השניה בגודלה באירופה עד שנת 2017, אולם היא עשויה לסמן V על היעד השאפתי לפחות שנה קודם לכן, אם קצב המכירות הנוכחי יימשך.

עוד בוואלה! רכב:
מבחן דרכים לרנו קאדג'אר החדש. קשקאי צרפתי?
רנו מגאן החדשה נחשפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully