וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעד חדש: סקודה ערוכה לחזור לשוק האמריקני

9.8.2016 / 14:28

בסקודה מכינים תכנית התרחבות שכוללת הפצת מותג סקודה גם אל מדינות בצפון ארה"ב. מנכ"ל המותג: "אני רוצה שהשאלה לגבי אמריקה תוכרע עבורנו"

סקודה סופרב החדשה בישראל. קובי ליאני
סקודה סופרב. יכולה להצליח בארה"ב?/קובי ליאני

סקנדל הדיזל בפולקסווגן ("דיזלגייט") שהתניע ריקול של למעלה מ-11 מיליון כלי רכב וגרם לסערה בתוך גרמניה ומחוצה לה, כינס את ראשי פולקסווגן לחשב מסלול מחדש אל מחוזות מעבר לים, ולדון על אפיקי הכנסה נוספים.

על פי דיווח של העתון הגרמני 'הנדלסבלט', מסתמן שמותג סקודה העממי ישוב לחופי ארה"ב בשנת 2017, כמה חודשים בעקבות השקת דגם הקרוסאובר החדש סקודה קודיאק שיופיע בקרוב במסגרת תערוכת הרכב בפריס."במהלך השנה הבאה, אני רוצה שהשאלה לגבי צפון אמריקה תוכרע עבורנו", כך אומר לעתון מנכ"ל החברה ברנרד מאייר, שמתנה את המהלך בהתאם לתנודות השוק בהמשך 2016.

לסקודה ישנם כיום 6 דגמים מובילים בהיצע, בהם סופרב, אוקטביה, פביה וייטי. אולם מסתבר שנציגי המטה בארה"ב אצו לרשום במשרד המסחר והפטנטים המקומי את ייטי, אוקטביה וסופרב, וכן את סדרות הספורט RS (אם כי צעד זה בהחלט מעיד על כוונתם למתוח את גבולות הקטגוריה אל קהלים ספציפיים).

בפולקסווגן ארה"ב, משוכנעים שסקודה תהיה בחירה נכונה, הן בזכות מגוון הדגמים, והן משום שלפחות בשלב הזה לא הוכתמה מסקנדל ההונאה במנועי הדיזל כמו אודי וחברת האם. מכוניות סקודה נמכרו באמריקה בשנות ה-60 ועד תחילת שנות ה-90, כך שמבחינת נקודת הזינוק, יש להם אפשרות למחוק עבר רצוף קופסאות מהגוש הסובייטי ולהתחיל בתנופה בעידן המודרני.

במקביל לכך, סקודה תתחיל בקרוב למכור את מכוניותיה גם באיראן ובדרום קוריאה. עד שנת 2025, מקווים במותג להגיע ל-120 מדינות לעומת 100 בשנה הנוכחית. האם ארה"ב תהיה חלק מהפאזל הגאוגרפי? כל הסימנים מצביעים שכן.

עוד בוואלה! רכב:
סקודה ספייסבק סקאוט במבחן דרכים
סקודה סופרב החדשה במבחן דרכים
106 שקל מתל אביב לאילת בסקודה פביה

  • עוד באותו נושא:
  • סקודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully