וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריאת תיקון: 484 דגמי ניסאן אלטימה ומקסימה נקראים לשירות

10.8.2016 / 10:06

קרסו מוטורס תזמן 484 דגמים מסדרת ניסאן אלטימה ומקסימה כדי לפתור תקלה בבקרת כריות האוויר בצד הנוסע

ניסאן אלטימה 2015. אתר יצרן
ניסאן אלטימה/אתר יצרן

יבואנית דגמי ניסאן לישראל קרסו מוטורס פרסמה קריאת תיקון לסדרות המקסימה והאלטימה. מדובר ב-484 יחידות שיוצרו בין פברואר 2014 לאפריל 2016.

לדברי היבואנית, "ניסאן זיהתה כי בתנאי נהיגה מסוימים, ייתכן שלא יתבצע סיווג נכון של נוסע מבוגר היושב במושב הנוסע הקדמי. במקרה כזה, מערכת סיווג הנוסע OCS (Occupant Classification System) תנתק את כרית האוויר של הנוסע הקדמי, וייתכן שבתנאים מסוימים היא לא תפעיל את נורית החיווי: "כרית האוויר של הנוסע הקדמי מנוטרלת".

כנהוג במקרים אלו, קרסו מוטורס תזמן את בעלי המכוניות למרכזי השירות הפזורים בארץ במסגרת ריקול מסודר. התיקון כולל תכנות מחדש של מערכת כריות האוויר ומערכת סיווג הנוסע. הפעולה במוסכים אורכת כ-20 דקות ואינה כרוכה בתשלום. הודעות תשלחנה ללקוחות בימים הקרובים.

נזכיר שוב, כי מי שלא ימלא אחר הוראות היצרן (בהתאם להנחיות משרד התחבורה), לא יוכל לחדש את רשיון הרכב שלו.

בימים האחרונים דווח כי ה-NHTSA, הרשות הלאומית האמריקנית לבטיחות בדרכים, החלה בחקירה ממושכת נגד ספקית כריות אוויר נוספת מלבד "טקאטקה" בשם ARC Automotive, לאחר שכרית אוויר התפוצצה באופן לא ברור ביונדאי אלנטרה 2009 וגרמה למותו של נהג. בשלב זה, ייתכן שקיים ליקוי ב-8 מיליון בקרות של כריות האוויר שיוצרו על ידה, כאשר בין לקוחותיה קבוצת פיאט-קרייזלר, יונדאי וקיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully