וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני אופנועי שטח חדשים להונדה: CRF450R/RX

11.8.2016 / 12:24

עידן חדש בהונדה, עם שני אופנועי שטח - אנדורו ומוטוקרוס חדשים לשנת 2017. לאלה שלל חידושים במנוע, מתלים משופרים, שלדה חדשה לגמרי ועיצוב בהשראת ה-HRC. בקרוב בישראל

אופנועי אנדורו מוטוקרוס חדשים להונדה CRF450R CRF450RX. יצרן, קובי ליאני
אופנועי אנדורו מוטוקרוס חדשים להונדה CRF450R CRF450RX/קובי ליאני, יצרן

דגמי ה-CRF450 החדשים של הונדה מבשרים על תחילתו של עידן חדש בתחום אופנועי השטח הספורטיביים. הענק החליט להתעורר משנתו ולשחרר לשוק אופנועי השטח המקצועיים דגם מוטוקרוס חדש לחלוטין ולצידו, בפעם הראשונה בהיסטוריה דגם אנדורו מקצועי מתוצרת הונדה יפן. שני האופנועים חולקים את השלדה והמנוע, כאשר חשוב להבין, שלא מדובר בשדרוג של דגם 2016, אלא במהפכה של ממש. האופנועים החדשים קלים יותר ובעלי מנועים חזקים ב-11 אחוז ובעלי עקומת כוח שטוחה יותר לעומת הדגם היוצא וכתוצאה מכך, היחס בין המשקל להספק שודרג בשמונה אחוזים משמעותיים מאוד.

בכדי לאפשר לרוכב לנצל את כוח המנוע הנוסף, מותקנת באופנועים החדשים מערכת אלקטרונית המאפשרת בחירה בין שלושה מצבי ניהול מנוע, כאשר שניים מהם ניתנים לתכנות עצמי על ידי חיבור למחשב. מרכז הכובד הונמך ויחד איתו קוצר בסיס הגלגלים וכל זה על מנת להעניק לרוכב אופנוע זריז ואינטואיטיבי יותר. בנוסף לכך, קיצור המרחק בין ציר המזלג האחורי לציר הגלגל האחורי תורם רבות לאחיזה של הגלגל האחורי ולהעברת המידע בין הגלגל האחורי לרוכב, בכדי לסייע לרוכב בהורדת הכוח העצום לקרקע בצורה מבוקרת.

המזלג הקדמי הוא בעל קפיצים מתכתיים מתוצרת SHOWA ולמעשה יש כאן חזרה לתצורה הישנה והמוצלחת של הונדה מלפני עידן המזלגות עם תאי אוויר. חידוש משמעותי נוסף, הוא האפשרות לרכוש את דגם ה-R עם מתנע חשמלי וזו הפעם הראשונה שבה הונדה מייצרים אופנוע מוטוקרוס מקצועי עם מתנע חשמלי. דגם האנדורוRX מהווה מהפכה של ממש עבור הונדה ולמעשה זהו אופנוע האנדורו המקצועי הראשון שמגיע אלינו היישר מיפן וכבר לא מדובר בדגם ה-R שעבר הסבה באירופה בכדי להתאים לדרישות התקינה של אופנוע אנדרו. השינויים העיקריים לעומת דגם המוטוקרוס הם: גלגל אחורי בקוטר 18 אינץ', רגלית צד, מכל דלק בנפח 8.5 ליטרים, מתלים ומפות ניהול מנוע מותאמים ספציפית לאנדורו וכמובן מתנע חשמלי כסטנדרט.

הונדה קפצו מדרגה גדולה למעלה עם דגמי ה-CRF 2017 ואם חברת הונדה מחליטה לייצר דגם אנדורו מקצועי בעצמם ולהרכיב מתנע חשמלי על ה-CRF-R' ללא ספק, מדובר כאן על תחילתו של עידן חדש בכל הקשור לאופנועי השטח המקצועיים שלהם. הגעתם של האופנועים לארץ צפויה לקראת דצמבר השנה ולגבי מחירים תאלצו להמתין בסבלנות עוד קצת, אך בינתיים נמסר מחברת מאיר שהאופנוע ים הראשונים ימכרו במחירי השקה מיוחדים ויכללו חבילות אביזרים.

אופנועי אנדורו מוטוקרוס חדשים להונדה CRF450R CRF450RX. יצרן, קובי ליאני
אופנועי אנדורו מוטוקרוס חדשים להונדה CRF450R CRF450RX/קובי ליאני, יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • הונדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully