וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיצוב חדש, וגם גרסת ספורט: יונדאי i30 חדשה תוצג בפריס

13.8.2016 / 9:47

יונדאי תחשוף את ה-i30 החדשה במסגרת תערוכת הרכב בפריס בספטמבר הקרוב. בקנה: עיצוב מעודכן, אבזור נרחב וגם מהדורה חמה מחטיבת הספורט המתבשלת

יונדאי i30. אתר יצרן
יונדאי i30/אתר יצרן

אחת המכוניות המרכזיות ביותר במחזור הייצור של יונדאי תיחשף בדור השלישי שלה במסגרת תערוכת הרכב בפריס שתיערך בחודש ספטמבר הקרוב - יונדאי i30. המותג הדרום קוריאני מציין כמעט 10 שנים להשקת הדור הראשון מ-2007 שעוצב, תוכנן ונבחן בגרמניה כדי להתאימו לצרכים של השוק האירופי, מול מתחרים כמו פולקסווגן גולף, פורד פוקוס ואופל אסטרה. הדור השני, הוצג ב-2012 כזכור.

כנהוג במשפחת יונדאי, ה-i30 החדשה תצעד בעקבותיהם של i20, טוסון ועוד בני הבית עם עיצוב אחיד ומשודרג. משמע, שבכה קדמית מוגדלת, תאורת LED בעיצוב חדש מלפנים, יחידות תאורה גדולות יותר וקו פרופיל קצת יותר ספורטיבי. פטר שרייר: "ה-i30 החדשה היא מכונית לכל אחד. בהיבט התכנוני שלה, לא חשבנו רק על הלקוח הקלאסי. התמקדנו במגוון רחב של אנשים, מכל הסוגים", כך מעצב העל של יונדאי-קיה בהצהרת היצרן. "זו אבולוציה עיצובית", הוא מוסיף.

יונדאי לא מנדבת מידע לגבי שינויים במידות או בפלטפורמה (כנראה הקיימת), אך מסתמן שלפחות בחזית יחולו כמה שינויים, בהם שימוש גם בתיבת הילוכים דו-מצמדית 7 מהירויות לצד 6 פלנטרית. תוספת צבעונית להיצע תהיה גרסת ספורט מחטיבת N החדשה, כשלזו מנוע 2.0 ל' טורבו עם מעל 200 כ"ס, שככל הנראה תחבור למנועי GDI אטמוספריים, וכן ליחידות קומפקטיות המשרתות גם ה-i20. בנוסף, ייתכן שהיא תחזק את צדדיה האקולוגיים עם גרסה היברידית המבוססת בחלקה על יונדאי איוניק הייבריד, המתחרה של טויוטה פריוס.

עוד פרטים אודותיה, במסגרת החשיפה הרשמית בחודש הבא.

עוד בוואלה! רכב:
יונדאי אלנטרה החדשה במבחן דרכים
יונדאי טוסון נגד ספורטאז' ואאוטלנדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully