וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה קדילאק אסקלה - העידן הבא של מותג היוקרה

21.8.2016 / 8:00

קדילאק חשפה את מכונית הראווה אסקלה שתשמש פלטפורמה עיצובית לדגמים העתיידים של מותג היוקרה האמריקני. "שוברת את החוקים"

קדילאק אסקלה. אתר יצרן
קדילאק אסקלה. מבוססת על ה-CT6, אבל במרכב ארוך יותר/אתר יצרן

קדילאק אמנם ביצעה רצף מורכב של שינויים חיצוניים בדגמיה בשנים האחרונות כדי לסגור פערים ולמשוך לקוחות צעירים, במיוחד בפרק הזמן שנע בין 2013-2016, אבל מסתמן שראשי המותג גיבשו את הנוסח של הדור הבא, שעה שהם מציגים את מכונית הקונספט קדילאק אסקלה בתערוכת המכוניות בפבל ביץ'.

האסקלה, מכונית 4 דלתות סדאן, מבוססת על הפלטפורמה של ה-CT6 המפוארת, אותה בחנו מוקדם יותר השנה במסגרת מספר מבחנים בארה"ב. יש לה הנעה אחורית, מרכב אחורי בסגנון הצ'בק שמזכיר קלות את אודי A7, אבל היא ארוכה מה-CT6 בכמה סנטימטרים מכובדים. בחזיתה, התקינו מנוע בנזין בנפח 4.2 ל' שמונה צילינדרים עם שני מגדשי טורבו שמוגדר בשלב זה "אב-טיפוס", ובהמשך פיתוחו יתברג בסדרות החדשות של החברה בהתאמות כאלה ואחרות.

העיצוב החיצוני הוא ללא ספק הבשורה המשמעותית אותה נושאת האסקלה, והוא ישבור את הקווים האגרסיביים שקדילאק משרטטת בערך מתחילת שנות ה-2000 כשהציגה את ה-CTS סדאן. אנדרו סמית, מנהל חטיבת העיצוב בקדילאק אמר ערב החשיפה, כי הוא הנחה את מתכנני האסקלה לייצר מכונית "שאנשים ירצו לנהוג בה נואשות". הוא ממשיך, ואומר כי העיצוב הפנימי הוא המשך ישיר למראה מבחוץ, עם "תמות כפולות שמאפשרות למעצבים שלנו לצאת מהמסגרת ולחרוג מהחוקים היבשים".

מבט פנימה אכן מצביע על קבינה המחברת בין העבר להווה, עם שלושה מסכי OLED קמורים עליהם מוצגים הנתונים המוזנים ממחשב המכונית ולוח מחוונים בסגנון רטרו (שימו לב לתיחום הריבועי שחולק דמיון לסגנון שנות ה-70'). היושבים מאחור נהנים על פי תיאורי קדילאק מאווירה יוקרתית בה "יעריכו איכות קפדנית של תכנון וגימור".

באופן מפתיע אגב, קדילאק אכן אשרה כי היא בוחנת אפשרות לצרף את האסקלה (כנראה עם מנוע V6) להיצע הנוכחי של המכוניות עד לפריצת המשפחה החדשה, שעדיין מוקדם לדעת מתי תצא לדרך.

עוד בוואלה! רכב:
נהיגה ראשונה: מבחן לקדילאק XT5, היורש של ה-SRX
ספורט אלגנט: נהיגה בקדילאק ATS-V החדשה
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

קדילאק אסקלה. אתר יצרן
קדילאק אסקלה/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully