וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה ראשונה לדור הרביעי של קיה ריו

24.8.2016 / 11:49

קיה ריו תוצג בדור חדש במסגרת תערוכת הרכב בפריס. חידושים גדולים בעיצוב החיצוני, בתא הנוסעים ואולי ביחידות ההינע

קיה ריו 2017. אתר יצרן
קיה ריו החדשה. בקרוב בתערוכת פריס/אתר יצרן

קיה הפיצה שלוש תמונות ראשונות (איורים) רשמיים של הדור הרביעי של הסופר מיני החשובה קיה ריו. בהתאם לפילוספיית העיצוב של היצרן, הריו תותאם לנוסח העדכני של פטר שרייר, אולם תמשיך במידה מסוימת את הקו השימושי של קודמתה, תוך חידושים קצת יותר מהותיים בתכנון חלל הפנים שלה.

הריו תוכננה על פלטפורמה חדשה שתשרת גם את גרסת הפנאי שלה ב-2017. היא הוכשרה על ידי שילוב בין מטה החברה בגרמניה, ארה"ב ודרום קוריאה, עם חשיבה גלובלית על מספר שווקים עולמיים. בקיה מתארים את העיצוב החיצוני כארוך יותר במכסה המנוע, הפרופיל וכן חלה צמיחה קלה במרחב הפנים האחורי. "הריו תציע את השימושיות הטובה ביותר בקבוצתה, עם טכנולוגיות בטיחותיות ראשונות במעלה", כך הודעת היצרן. כן הוסיפו, כי תהיה מהנה יותר לנהיגה ובעלת תכונות דינמיות משופרות.

מבט פנימה לתכנון הקונסולה הראשית מלמד על שימוש בהנדסת אנוש נקיה ממתגים, עם צג ראשי במרכז ותעלה רחבה המפרידה בין הנהג לנוסע. סביר להניח, שחלק נכבד ממערכות המדיה החדישות שקיימות בספורטאז' יגיעו גם לריו לרבות תמיכה במערכות הפעלה של אפל ואנדרויד, עם בלוטות' מקורי, כניסות USB ו-AUX, שליטה מגלגל ההגה, בקרת שיוט ועוד.

עדיין לא ידוע אילו מנועים ייכנסו לשימוש בריו, אבל מותר להניח שרוב המנועים הקיימים ימשיכו גם לדור הנכנס. אופציה נוספת שנשקלת בקיה היא גרסת GT ספורטיבית עם 3 דלתות והספק נאה. אולם זו עדיין בדיונים.


קיה ריו החדשה תוצג בתערוכת פריס בחודש הבא. טרם מהיבואנית לישראל טלקאר נמסר לוואלה! רכב כי הריו תגיע לארץ במהלך 2017, אולם מועד שיווקה המדויק טרם נקבע שכן הרכב טרם עלה לייצור.

עוד בוואלה! רכב:
מתיחת פנים קלה לקיה קארנס
קיה ספורטאז' טורבו 4X4 במבחן דרכים
קיה נירו: רכב הפנאי הקומפקטי שיחסוך לכם דלק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully