וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה ראשונה ל-MV אגוסטה F4Z קונספט

27.8.2016 / 8:50

האם כך יראה האופנוע היפה בעולם הבא? MV אגוסטה חושפת תמונה ראשונה של ה-F4Z שעוצב בשיתוף עם סדנת העיצוב זגאטו. החשיפה הרשמית, ב-4 בספטמבר

MV אגוסטה F4Z זגאטו קונספט. אתר יצרן
MV אגוסטה F4Z/אתר יצרן
מה אתם אומרים על העיצוב החדש? האם לפנינו עומד האופנוע הבא לטעון לתואר הכי יפה בעולם, או ש... לא?

שיתופי פעולה בין יצרניות רכב לבין סדנאות עיצוב אינו נדיר בעולם הממונע וזגאטי, סדנת העיצוב האיטלקית הספיקה לחבור לכמה מהשמות המובילים בעולם הרכב ולעצב עבורן כמה מהמכוניות היפות ביותר. אולם כעת, שילוב כזה נעשה בעולם הדו-גלגלי ובמפתיע, עם MV אגוסטה, יצרנית האופנועים מוורזה איטליה, שחתומה בעצמה על כמה מהאופנועים היפים בעולם.

כבר שבועות אחדים שהרשת משוחחת על אופנוע חדש, יציר רומן בין שתי החברות, עם הבטחה שגם הוא עצמו יחשב לאחד היפים בועלם. שורה של תצלומי ריגול נחשפו, כמה תמונות לא ברורות וחשוכות, הכל כדי להשביע את התאבון למידע אודות האופנוע החדש. ובכן, MV אגוסטה, למרות שהבטיחה חשיפה מלאה ב-4 בספטמבר, חשפה תמונה ראשונה של האופנוע החדש כדי לרכב על גל החשיפה רחוק ככל הניתן.

לאופנוע החדש קוראים F4Z, שכן הוא מבוסס על ה-F4 המיתולוגי של החברה והאות Z, כן, כצפוי, שייכת לזגאטו, סדנת העיצוב. ובכן, על העיצוב אנחנו יכולים לומר שהוא... מעניין. צריך להתרגל אליו. הוא בהחלט מקורי, עתידני למדי, מתאים יותר לכלי קונספט שלעולם לא יראו כביש, אבל אולי נופתע בקרוב כש-MV תחשוף פרטים נוספים אודותיו, מלבד ואתה תמונה יחידה. מבחינת הצפי, באופנוע זה קרוב לוודעי שנראה מנוע 4 צילינדרים בנפח ליטר לפחות עם מעל ל-200 כ"ס ואלקטרוניקה מתקדמת. אבל מה אתם אומרים על העיצוב החדש? האם לפנינו עומד האופנוע הבא לטעון לתואר הכי יפה בעולם, או ש.... לא?

כל עולם הדו-גלגלי בוואלה! רכב

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully