וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

840 אלף שקל: חבילת ביצועים ספורטיבית לפורשה מקאן

7.9.2016 / 7:18

אורכיד ספורטס קארס החלה לקבל הזמנות לחבילת הביצועים של רכב הפנאי פורשה מקאן, עם יותר כוח, עוצמת בלימה משופרת ושלדה מכוילת לנהיגה תובענית יותר

פורשה מקאן. אתר יצרן
פורשה מקאן, עכשיו גם חזקה יותר/אתר יצרן

יבואנית דגמי פורשה לישראל 'אורכיד ספורטס קארס' החלה לקבל הזמנות לגרסת ביצועים משופרת של רכב הפנאי היוקרתי פורשה מקאן. מדובר בקיט "Performance" הכולל שדרוגים בשלדה, בערכת הבלימה ובעקומת העוצמה של המנוע. המכונית תעלה בארץ כ-860 אלף שקלים, כאשר יחידות ראשונות עתידות לנחות בישראל ברבעון הראשון של שנת 2017.

החבילה נגזרת ממספר שינויים; מנוע ה-3.6 ל' כפול המגדשים של המקאן מחלץ כעת תוספת של 40 כ"ס, מה שמעמיד את התפוקה המרבית על 440 כ"ס ו-61.2 קג"מ (תוספת של כ-5 קג"מ לעומת הדגם הרגיל). באמצעות תיבת הילוכים דו-מצמדית PDK, הוא מקזז 0.4 ש' במיאוץ ל-100 קמ"ש ומסיים את המדידות ב-4.4 ש', ועד 272 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת (למי שמרפה מידי פעם מהדוושה, עומדת על כ-9.4 ק"מ לליטר).

את הכוח לכביש מתרגמת שלדה עם כיול מובחן, תחת חבילת הכרונו ספורט. פורשה טיפלו בהגדלת הבלמים, הנמיכה את המרכב ב-1.5 ס"מ, והוסיפה בקרת נהיגה קצת יותר תחרותית למערכת המתלים האדפטיבית, ה-Porsche Active Suspension Management.

למי שרוצה להדגיש שבחנית ביתו חיה שקורצה מחומר מעט שונה, יוכל לעשות זאת עם קיט קוסמטי המגיע עם חישוקי 21 אינטש, גימור שחור בתא הנוסעים (מושבים), נגיעות קלות של סיבי פחמן בדיפונים ועוד.

עוד בוואלה! רכב:
מותג פורשה הושק בישראל עם יבואנית חדשה
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully