וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקסוס רומזת על שפת עיצוב חדשה וקרוסאובר קומפקטי חדש

11.9.2016 / 10:39

לקסוס תציג את ה-UX קונספט במסגרת תערוכת פריס כקדימון לנוסח הבא של המותג היוקרתי, ואולי רמז לקרוסאובר חדש שיתברג במשפחה לצידם של ה-NX ו-RX

לקסוס קונספט. אתר יצרן
לקסוס UX קונספט, מתחילים מחדש?/אתר יצרן

אחרי המהפכה העיצובית שחולל בשנתיים האחרונות נשיא טויוטה, אקיו טויודה במותג לקסוס, ממשיכים בחטיבת היוקרה היפנית לחקור כיוונים חדשים. על הפרק הפעם, קרוסאובר קומפקטי שעשוי למצוא את מקומו מתחת ל-NX ויוצג כקדימון (דגם אב-טיפוס) במסגרת תערוכת פריס הקרובה ב-29 בספטמבר.

ה-UX קונספט, כפי שהוא נקרא כעת בשמו הזמני, יחלוק רכיבים רבים עם הקרוסאובר העירוני החדש של טויוטה, ה-C-HR, שיוצג בגרסת ייצור מלאה בצרפת. בהצהרת החברה, נמסר לכלי התקשורת כי "UX עוצב במרכז הפיתוח האירופי של לקסוס והוא לוקח אותנו לשלב הבא... הוא נוצר בחשיבה יצרתית עמוקה עם פתרונות טכנולוגיים רבים".

עוד בוואלה! רכב:
מנקרת עיניים: לקסוס חשפה בישראל RC קופה
לקסוס RX החדש במבחן דרכים

דגם האב טיפוס יישא, ככל הנראה את המנוע ההיברידי של ה-C-HR או וריאציה מחוזקת שלו, ולפי התמונה שפורסמה הוא גם נוטה יותר לכוונו של ה-RX עם קשתות גלגלים בולטות, יחידות תאורה אורכיות מאחור וצמד מפלטים. בולטות בהיעדרן, לפחות ברכב הראווה, מראות צד שבמקומן הותקנו מצלמות.

בלקסוס ניסו לשוות לקרוסאובר מראה דמוי קופה, בדומה לC-HR, שראשי התיבות שלו הם Coupe – High Rider, והינו קטן יותר מטויוטה ראב 4 וחולק פלטפורמה עם ה-NX. בטויוטה הביעו רצון להשתלב בסגמנט רכבי הפנאי העירוניים תקופה ארוכה, ונראה שה-UX הוא המועמד שלהם לקרוא תגר על דגמים כגון אודי Q2. אולם, מוקדם לדעת מתי יבשיל הרעיון לרכב סדרתי.

מלבד זאת, לקסוס לא שוכחת את דגמי הליבה שלה, והיא תציג בפריס IS מעודכנת וכן את ה-LS קופה המפוארת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully