וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונספט: מיצובישי מכינה את אאוטלנדר החדש

14.9.2016 / 10:17

מיצובישי תחשוף בתערוכת פריס את גרנד טורר SUV כקדימון לדור הבא של האאוטלנדר הפופולרי. מערכת ההינע תספק 120 ק"מ טווח נסיעה על הסוללות

מיצובישי גרנד טורר. אתר יצרן
מיצובישי גרנד טורר. הדור הבא של האאוטלנדר מסתתר מאחרי חזות רעיונית/אתר יצרן

2016 תזכר כשנה מורכבת למיצובישי, שנקלעה למשבר אמון מהגדול שידעה החברה היפנית, אחרי שנחשף כי רימתה את לקוחותיה במשך 25 שנה, עת היא הציגה נתוני צריכת דלק מזוייפים כדי להיטיב עם מוצריה (ועם קשריה בעולם). בעקבות כך, היא נאלצה לכרות ברית מורחבת עם ניסאן שרכשה 34% שווי החברה והפכה, מעשית, לבעלת הדעה הדומיננטית ביותר בדירקטוריון.

בתוך כל הסערה הכלכלית, מיצובישי עדיין מחויבת לכלי רכב שביססו עצמם היטב בשנים האחרונות והניבו רווחים נאים. אחד מהם, הוא מיצובישי אאוטלנדר שאמנם זכה למתיחת פנים נרחבת ב-2015, אך עתיד להיות מוחלף בדור חדש בעוד כשנתיים. ההכנות לכך, מתחילות בימים אלו כשמיצובישי נכונה להציג בתערוכת פריס את ה-גרנד טורר SUV הרעיוני.

דגם הראווה, או בשמו המלא Mitsubishi GT-PHEV, יהווה קפיצת מדרגה טכנולוגית למיצובישי, ומטבע הדברים, אף מלמד בצורה מוחשית למדיי לאן שואפים מעצבי החברה לקראת סיום העשור הנוכחי. הקונספט נראה הרבה יותר אגרסיבי מכל דבר שיש למיצובישי כיום על הכביש ובמידה מסוימת, חולק דמיון אפילו לרכבי יוקרה כגון ריינג' רובר איווק .

במיצובישי מדווחים שלגרנד טורר תהיינה מערכות הפנים המתקדמות בנמצא, בין אם בקישוריות לסמארטפונים, נגישות משתמש וכלה בבקרות בטיחות אקטיביות. בצד הדינמי, הוא יהיה מערב יותר בנהיגה, ויעודכן במערכת הנעה היבירידית בעלת הנעה כפולה ויכולת טעינה מהשקע הביתי; ההספק המרבי יעמוד על כ-200 כ"ס, והסוללות מאפשרות לו לגמוא מרחק של 120 ק"מ עד להפעלת מנוע הבערה, או טווח מרבי של 1,200 קילומטרים בשילוב היברידי מלא.

המתחם של מיצובישי בפריז יארח 8 דגמים במשך 13 ימי התערוכה, בהם האאוטלנדר ההיברידי החדש, מיצובישי ספייס סטאר, ה-L200 ועוד. את הדור הבא של האאוטלנדר, סביר שנראה בפורמט סדרתי בסוף שנת 2018.

עוד בוואלה! רכב:
מיצובישי ספייס סטאר 2017 הגיע לישראל. מה חדש?
הזדמנות אחרונה לקנות אבולושן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully