וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גברת עם סלים: פורשה תחשוף פנמרה סטיישן

16.9.2016 / 10:50

גרסת הסטיישן תבוסס על פורשה פנמרה ותתחרה במרצדס CLS שוטינג ברייק. שימושיות, יוקרה וביצועים בדרך לנורבורגרינג

פורשה טוריסמו קונספט. אתר יצרן
פורשה ספורט טורר מ-2012. הבסיס לרעיון לרכב סטיישן מפואר/אתר יצרן

אם פורשה קאיין היה מבחינתכם חציית כל הגבולות, ואחריו הפנמרה הסאלונית שאף החריפה את הביקורת, אז עכשיו פונה החברה משטוטגרט למחוזות עוד יותר משונים כדי להגדיל את הכנסותיה ורווחי קונצרן פולקסווגן. על פי דיווח של 'בלומברג', תערוכת ז'נבה 2017 תהפוך לאירוע השקתה של פנמרה סטיישן, גרסה שתתחרה ישירות במרצדס CLS שוטינג ברייק ותפנה לקהל מצומצם ביותר.

בפורשה רוצים שהפנמרה סטיישן תתברג בעיקר באירופה היכן שפורחים כלי רכב שימושיים בעלי מרכב הצ'בק, אבל מאחר וקיים ביקוש מסיבי למכוניות פאר גם בארה"ב, במיוחד הגדולות שבהן, היא תגיע גם ליבשת הצפון אמריקנית.

כמו במרצדס, גם גרסת הסטיישן של פנרמה תכונה "שוטינג ברייק" (תיאור למרכב סטיישן ספורטיבי ונמוך), והיא תשלב אלמנטים שנראו ברכב הראווה 'ספורט טוריסמו קונספט' שהוצג אי שם בשנת 2012 בתערוכת פריס. היא תבוסס על כל המכלולים של הדור השני של הפנמרה, אותו פגשנו ממש לאחרונה בהשקתו העולמית.

על פי נתוני המכירות של פורשה, עולה כי החברה מסרה עד היום כ-150 אלף יחידות מהפנמרה מ-2009, אבל בשנתיים שהקדימו את השקת הדור השני, חלה ירידה תלולה במכירות. הפנמרה הייתה מכונית שהתקלה בתגובות מעורבות (עוד יותר מהקאיין ב-2002) נוכח עיצובה השנוי במחלוקת. בפורשה הקשיבו ללקוחות, והדור השני נגזר ברובו מסממנים עיצוביים קלאסיים של ה-911 החדשה, במיוחד בחלק האחורי, שספג ביקורות שליליות בדור הראשון של הפנמרה.

כאמור, נאלץ להמתין כחצי שנה עד להופעתה הרשמית בשוויץ.

עוד בוואלה! רכב:
יבואן חדש: מותג פורשה מושק מחדש בישראל
חבילת ביצועים: פורשה מקאן עולה מדרגה
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully