וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מהיר ועצבני": הדמות שגילם פול ווקר עשויה לחזור למרקע

20.9.2016 / 14:01

אחיו הצעירים של פול ווקר אומרים כי הדמות שגילם בסרטי "מהיר ועצבני", בריאן אוקונור, עשויה לחזור באחד מהסרטים הבאים. "דיברנו על זה עם וין דיזל"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פול ווקר, נהרג בתאונת דרכים ב-2013/מערכת וואלה!, צילום מסך

חובבי סדרת סרטי האקשן "מהיר ועצבני" נותרו בהלם כשהכוכב ההוליודי פול ווקר נהרג בתאונת דרכים לפני כשלוש שנים, שעה שאכלס את מושב הנוסע בפורשה GT שהתרסקה בעקבות איבוד שליטה של הנהג, שגם הוא למרבה הצער מצא את מותו. ווקר היה בן 40.

הדמות שגילם ווקר, בריאן אוקונור, לשעבר סוכן FBI, הופיעה בסרט השביעי כמעט במלואו, עד לנקודה בה נאלצו שני אחיו לעמוד במקומו נוכח הדמיון הפיזי ביניהם כדי למלא את החורים במסגרת הצילומים. כעת עולה, כי למרות חסרונו של ווקר, ובזכות הפופולריות הרבה לה זכה, בריאן אוקונור בהחלט עשוי לשוב לנינג'ות היפניות שכה העריץ.

בראיון לתכנית החדשות היומית של ערוץ E, אמרו אחיו הצעירים קודי (28) וקיילב (38) ווקר כי הם דנו באפשרות עם הכוכב המוביל של הסדרה, ויזן דיזל. "דיברנו איתו הרבה מאוד שעות לפני כמה חודשים, והוא הביע את רצונו לראות את בריאן אוקונור מככב על המרקע, כמחווה לפול ווקר. הוא שאל אותנו מתי, ואם זה מקובל עלינו להחזיר אותו, כדי שהקהל יידע שהוא תמיד שם".

הפוסט-פורדקשן (גמר-הפקה) של הסרט השביעי נדחה חודשים קדימה בעקבות התאונה, וגבה מצוות ההפקה שימוש ב-CGI בעלות נוספת של 50 מיליון דולר להשלמת העדרותו של ווקר. (ספוילר - בסצנה האחרונה, שלמעשה הורכבה ממקטעים שונים, רואים את ווקר עוזב את החבורה לטובת חיים שלווים עם משפחתו).

"אולפני יונברסל רצו לשמר את התדמית של פול, והזכרון שנותר לנו ממנו. הרבה אנשים מתחו ביקורת על כך שהוא הופיע על הכרזות לקראת צאת הסרט השביעי לאקרנים, אבל אני חושב שהמעריצים שלו הבינו את החשיבות של הדבר, וגם הבמאים, בכך שאפשרו לדמות שלו בסרט לעזוב בצורה מכובדת", אומר קודי ווקר.

הסרט הבא בסדרת "מהיר ועצבני" יצא ב-2017 עם וין דיזל וכן בכיכובן של הלן מירן ושרליז תרון. לא ברור אם ומתי תוחזר דמותו של בריאן אוקונור, אולם ההפקה הכריזה על עוד שני סרטים נוספים לפחות, כך שהדלת פתוחה. אופציה נוספת שעדיין עומדת על הפרק, היא שהתסריטאים ימציאו קרוב משפחה (בן-דוד) של אוקנור שיגלם תפקיד דומה.

לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully