וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשמה בוערת: קיה חשפה את הסול טורבו החדשה

25.9.2016 / 11:26

קיה תשווק גרסה ספורטיבית למחצה של הסול טורבו עם ביצועים אטרקטיביים למכונית מסוגה. בכורה רשמית בתערוכת הרכב בפריס. תגיע לארץ?

קיה סול טורבו 201 כ"ס. אתר יצרן
קיה סול טורבו. תוספת מעניינת למשפחה הקומפקטית/אתר יצרן

קיה ממשיכה לצבור ניסיון עם מנועי טורבו, ונראה שגם יצר ההרפתקנות פוקד אותה לאחרונה. החברה הדרום קוריאנית החליטה להתקין בקרביה של הסול הקומפקטית מנוע בטכנולוגית T-GDI מחובר לתיבת הילוכים דו-מצמדית 7 מהירויות, כך שגם הנהג המשפחתי יזכה למנה קטנה של הנאה מאחרי גלגל ההגה. גם במישור הקוסמטי, הסול מקבלת עדכונים קטנים להמשך דרכה, אם כי אלו סמליים למדיי.

"מרק לנשמה", כך מתארים בקיה את החיזוק האחרון של הסול הקוביתית. ואכן, גרסת טורבו מסוגה אינה מהדורת "ביניים" אלא מכונית שמציעה ביצועים אטרקטיביים. יחידת ה-1.6 ל' טורבו שמקורה ב-פרו-סיד GT, מחלצת הספק מרבי של 201 כ"ס, ובסיועה של תיבת הילוכים דו-מצמדית 7 מהירויות, היא תאיץ ל-100 קמ"ש ב-7.5 שניות ועד 200 קמ"ש מרביים. לתיבה מספר מצבי ניהוג, המאפשרים לבחון בין חסכון (העברת הילוכים מהירה יותר), נורמלי ומצב ספורט, שמשנה במעט את כיול ההיגוי.

מי שירכוש את גרסת הטורבו של הסול גם יבחין בהבדלים חיצוניים מסוימים; הסול הולבשה פגוש קדמי נועז יותר עם פתח יניקה מורחב, צמד מפלטים מאחור, וכן חישוקי 18 אינטש (עשרה חישורים) בלעדיים לדגם זה. תא הנוסעים יזכה לשילובי צבעים חדשים ברוח ספורטיבית ולי רמת הגימור, בחירה בין בקרת מדיה עם 5 או 8 אינטש. בנוסף לכך, הסול עודכנה עם שלל מערכות בטיחות המותקנות בספורטאז'. ביניהן זיהוי עצמים בשטח המת של מראות הצד וחיישנים המפקחים על קרבה מסוכנת בחלקה האחורי של המכונית.

המכונית תצא לשווקים בסוף שנת 2016.

תגובת היבואנית טלקאר: "דגם הסול טורבו לשווקי ייצוא עדיין לא החל בייצור סדרתי. טלקאר בוחנת את יבוא דגם זה, כמו גם דגמים נוספים של היצרן, על בסיס קבוע. באם תתקבל החלטה חיובית סופית הרי שזו תופץ בכלי התקשרות המקומיים".




עוד בוואלה! רכב:
קיה ריו החדשה נחשפה
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully