וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיפה רשמית: סוזוקי S-קרוס החדש

27.9.2016 / 7:51

סוזוקי S-קרוס החדש מאמץ עיצוב ספורטיבי יותר ומנועי טורבו מתקדמים שיפחיתו את צריכת הדלק ופליטת המזהמים. בישראל בשנה הבאה

סוזוקי S  קרוס. אתר יצרן
סוזוקי S-קרוס החדש, שנמכר בישראל כסוזוקי קרוסאובר/אתר יצרן

סוזוקי הייתה צמאה לכוכב משפחתי שיתברג בין רכבי הפנאי-שטח הקטנים ומעל סוזוקי סוויפט, וב-2013 היא הציגה את ה-S קרוס שנמכר בישראל תחת הכותר הגנרי "קרוסאובר" - רכב שהפך כאן למכונת מכירות משומנת. כעת, שלוש שנים לאחר מכן זוכה הרכב המשפחתי הפופולרי למתיחת פנים היקפית שכוללת לא רק את המראה החיצוני, אלא גם שינויים חשובים מתחת למעטפת.

סוזוקי פרסמה מעט נתונים אודותיו לפני כמה חודשים, אולם התמונה מתבהרת לקראת החשיפה בתערוכת פריס שתפתח ממש בימים הקרובים.

גולת הכותרת ב-S קרוס, היא הטמעת מנועי טורבו במקומם של מנועים אטמוספריים עצלים; סוזוקי חנכה בתחילת השנה בויטרה החדש את טכנולוגיית הבוסטר-ג'ט וכעת זו עשתה דרכה ל-S קרוס עם יחידות 1.0 ל' ו-1.4 ל' טורבו, בחיבור אל תיבת הילוכים ידנית או אוטומטית.

מנוע ה-1.0 ל' טורבו מחלץ הספק מרבי של 111 כ"ס ו-17 קג"מ המושגים בין 2,000 ל-3,500 סל"ד, כאשר בסוזוקי מדווחים על קיזוז של 10% בצריכת הדלק לעומת מנוע ה-1.6 ל' האטמוספרי. הגרסה הבכירה במשפחה תהיה ה-1.4 ל' עם הספק של 140 כ"ס ו-22 קג"מ מ-1,500 סל"ד בלבד, המאפשרים ל-S קרוס להאיץ אל 100 קמ"ש ב-10.2 שניות ועד 200 קמ"ש מרביים. גם כאן, צריכת הדלק תהיה נמוכה בשיעור חד לעומת מנוע האלף שש מאות סמ"ק המיושן (בסביבות 20 ק"מ לליטר על פי הצהרות היצרן).

השינוי הבולט בעיצובה החיצוני ניכר בחזית, עם תכנון מודגש של בתי התאורה, שבכה במראה "יוקרתי" יותר ותוספות של נורות LED. עוד במסגרת מתיחת הפנים, מרווח הגחון רושם לזכותו הגבהה ל-18 סנטימטרים לעומת 16.5 סניטמטרים בדגם שלפני מתיחת הפנים, ובחלל הפנים סוזוקי ביצעה עדכונים סמליים בתכנון הקונסולה.

ה-S קרוס תמשיך להמכר, לפחות בגרסאות הבכירות שלה עם מערכת ה-אול-גריפ (הנעה כפולה) לנסיעה נינוחה יותר בשטח. לישראל, הרכב עתיד להגיע בשנת 2017, אולם לא ברור עדיין באילו מפרטים.

עוד בוואלה! רכב:
סוזוקי סלריו במבחן. אלטו למתקדמים
נהיגה ראשונה בסוזוקי ויטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully