וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה ראשונה לצ'יף הקטן: ג'יפ קומפאס החדש נחשף

27.9.2016 / 13:32

ג'יפ חשפה את הקומפאס 2017 במסגרת אירוע שנערך בברזיל. ישווק עם מנועי בנזין ודיזל, הנעת 4X4 מסורתית ויכולת שטח מהוקצעת

ג'יפ קומפאס. אתר יצרן
ג'יפ קומפאס החדש. כמו גרנד צ'ירוקי, אבל קטן יותר/אתר יצרן

כפי שדיווחנו לפני כמה חודשים, מותג ג'יפ נערך למתקפת דגמים מסיבית בשנתיים הבאות. במקביל להכרזות על רנגלר חדש (שיורכב חלקית מאלומיניום) ואפילו טנדר עבודה המבוסס עליו, ג'יפ השיקה השבוע בברזיל את הקומפאס החדש, רכב הפנאי-שטח המיומן שיתברג לצידו של רנגייד, צ'ירוקי והגרנד צ'ירוקי הקשוח.

הקומפאס יימכר רק בתחילת 2017 בארה"ב, והוא יחליף שני כלי רכב שקרייזלר שמחה להפטר מהם כנראה נוכח כשלונם המסחרי - הפטריוט והקומפאס הקודם, שנמכרו גם בארץ במספרים זניחים.

התמונות המעטות שקרייזלר פרסמה מלמדות שהעיצוב יקלע לטעמם של רוכשי הגרנד צ'ירוקי, וזאת על ידי שמירה על זהות משפחתית ברורה, ואי אפשר גם לטעות שהוא מקורב של הצ'יף משום שחלקו האחורי מועתק ממנו במלואו. גם תא הנוסעים הוא מעין גרסה מוקטנת של הגרנד צ'ירוקי, וכמוהו ישלב מערכת מדיה ראשית עם צג מגע גדול ולוח מחוונים דיגיטלי עם תפריטים אינפורמטיביים מתחלפים.

לג'יפ יש מקבץ קטן של מנועים שיתברגו בחזיתו של הקומפאס, ועושה רושם שגרסת הבסיס תנצל מנוע 2.0 ל' טורבו דיזל מסדרות 'טייגרשארק' עם תיבת הילוכים ידנית או תיבת 9 מהירויות אוטומטית. סיכוי קטן שהוא יאמץ את מנוע הבנזין הבכיר של הגרנד צי'רוקי (3.6 ל', 282 כ"ס), אך הוא בהחלט מועמד לקבל מנוע בנזין 1.4 ל' טורבו מרנגייד (170 כ"ס).

ג'יפ תציג אותו באופן רשמי רק במסגרת תערוכת הרכב בלוס אנגל'ס בנובמבר, עם מכירות ראשונות בעולם ברבעון הראשון של שנת 2017. אלינו, הוא כנראה יגיע רק לאחר מכן.

עוד בוואלה! רכב:
טור אישי: עשרת רכבי השטח הנחשקים
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully