וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלרון חונכת מרכז לוגיסטי חדש במודיעין

30.9.2016 / 7:14

טלרון, חברת הבת של קבוצת דויד לובינסקי, חונכת מרכז לוגיסטי ענק בעיר מודיעין. שטחו 2500 מ"ר והוא ישרת את כל מותגי החברה - המצברים של VARTA ו-StartUp אנרג'ייזר מבית ג'ונסון קונטרולז והשמנים מבית Champion

טלרון של לובינסקי משיקה מרכז לוגיסטי חדש בעיר מודיעין. קובי ליאני
המרכז הלוגיסטי החדש של טלרון במודיעין/קובי ליאני

יבואנית המצברים והשמנים הגדולה טלרון, משלימה את העתקת פעילות החברה וחונכת מרכז לוגיסטי חדש בעיר מודיעין. המרכז הלוגיסטי החדש נבנה לדברי החברה בזכות צמיחה משמעותית של חברת טלרון בשנים האחרונות. הוא משתרע על פני 2,500 מ"ר וגובהו 12 מטרים והוא כולל כעת במבנה אחד את מטה החברה, משרדי ההנהלה ואת מרכז התפעול והמכירה. בחברה כ-65 עובדים.

באירוע נכחו יצחק מנור, נשיא קבוצת לובינסקי, אבי צור מנכ"ל קבוצת לובינסקי, אודי סורקיס מנכ"ל טלרון, נציגי יבואני רכב, מנהלי חברות ליסיניג, נציגי אוטודיפו וגם רובן גומז מנכ"ל אזור אפריקה והמזרח התיכון ונציג היצרנים מחברת JOHNSON CONTROLS. במהלך הערב רובן גומז (נציג היצרן) הודה לחברת טלרון על שיתוף הפעולה ארוך השנים והבטיח כי חברת JOHNSON CONTROLS תמשיך להשקיע משאבים רבים בשימור היחסים בין החברות, בנוסף הציג בפני לקוחות החברה את התוכניות העתידיות, הכוללות השקעה מאסיבית במזרח התיכון וישראל במטרה להגדיל את נתח השוק של מוצרי החברה ועידוד הצמיחה המשותפת.

המרכז הלוגיסטי החדש תוכנן כדי להכיל עשרות אלפי מצברים ותחת אותה קורת גג גם אלפי מארזי שמנים בגדלים שונים ומאפשר יכולות הרכבת מצברי תעשייה וישרת את כלל לקוחות החברה בכלל תחומי הפעילות דוגמת מצברי רכב, מצברי תעשייה ושמנים.

בהיצע המותגים של טלרון נמצאים המצברים של VARTA, StartUp ו-PowerUp אנרג'ייזר המתאימים לכל סוגי כלי הרכב: אופנועים, כלי שייט, מכוניות פרטיות, משאיות, אוטובוסים ועוד. כל מצברי החברה הם תוצרת חברת המצברים הגדולה בעולם, JOHNSON CONTROLS. בניהם גם מצברים ייחודיים לרכבי STOP&START בטכנולוגיות AGM ו-EFB.

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully