וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההיסטוריה חוזרת: פורד ברונקו אושר לייצור

5.10.2016 / 10:26

איגוד עובדי הרכב בארה"ב טוען שפורד בעיצומן של הכנות אחרונות לקראת פיתוח הדור החדש של הברונקו. על הכבישים בעוד כשנתיים-שלוש

פורד ברונקו. אתר יצרן
פורד ברונקו חוזר/אתר יצרן

נציג של איגוד עובדי הרכב בארה"ב אישר, באופן עקיף את חזרתו של הרכב המשפחתי הגדול פורד ברונקו, שנחשב אולי לאחד מרכבי הפנאי השטח המקוריים בתעשיית הרכב העולמית שגם יכול לשוטט הרחק מעבר לכבישים המפולסים.

פורד טרם הגיבה לפרסומים השונים לפיהם הברונקו יקום לתחייה (כפי שכתבנו כאן לפני כמה חודשים), אולם ביל ג'ונסון, אחד מבכירי איגוד עובדי הרכב שפעיל במטה של פורד במישיגן, הסגיר ל'דטרויט ניוז' שהמפעל כבר ערוך להתחיל בייצורו של הברונקו.

"אנחנו לא רוצים לראות מוצרים שלנו נודדים למפעלי הייצור במקסיקו. אבל היות והריינג'ר והברונקו מגיעים למישיגן, די בכך כדי להבטיח תעסוקה לעובדים שלנו, הרבה יותר מכפי שהרכבת הפוקוס למשל עשתה", כך ג'ונסון.

בארה"ב אומרים שהחדשות על חזרתו של הברונקו הגיעו לכותרות בזכות השיימינג שעשה דונלד טראמפ לפורד על כך שהחליטה להעביר את ייצור כלי הרכב הקומפקטיים למקסיקו. אולם פורד לא נותרה ללא מענה, וטענה שדווקא מהלך זה מבטיח את עבודתם של רבים משכיריה.

ההחלטה של פורד להעתיק את ייצור המכוניות למקסיקו עשוי להגדיל את רווחיה משמעותית, שכן ההכנסות מכלי רכב כמו הפוקוס נמצאים בירידה. "אני חושב שמשאיות או טנדרים כמו הברונקו והריינג'ר אוצרים פוטנציאל רווח גדול הרבה יותר, מה שמאפשר לפורד להרכיב אותם בתוך גבולות ארה"ב", אומר ג'ונסון.

סביר שכל הכרזה רשמית של פורד אודות ברונקו חדש רחוקה מספר חודשים מפרסום. מכל מקום, מסתמן שהוא יגיע לכבישים בין שנת 2019 לשנת 2020.

עוד בוואלה! רכב:
טופ 10: ג'רמי קלארקסון בוחר את נבחרת 2016
כל החדשות האחרונות על פורד

  • עוד באותו נושא:
  • פורד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully