וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורד F-150 ראפטור הופך ממפלצת לדרקון עם ששה גלגלים

6.10.2016 / 11:57

ג'ון הנסי לקח את הפורד ה-F150 ראפטור וביצע בו שדרוגים קיצוניים, שהוסיפו לו שני גלגלים ומראה של מפלצת חסרת רחמים. לחובבי איומים

הנסי 6X6  ולוסירפטור. אתר יצרן
ג'ון הנסי ולוסירפטור. טנדר דורסני עם 6 גלגלים/אתר יצרן

מי שעקב מידי פעם בפעם אחר היצירות של ג'ון הנסי עשוי להיות מופתע משהו נוכח המיזם החדש שלו. הנסי, האיש שהקים סדנת 'הנסי פרפורמנס' האמריקנית התפרסם בזכות מכוניות קיצון כמו הונום GT וויפר (לעתים המכונית המהירה בעולם), וכן גרסאות מופרעות של מוסטאנג וקמארו. אבל טנדרים? פורד F-150? מסתבר שיש סיבה למסיבה ב-2016, על רקע השקת גרסת הראפטור החדשה.

לפרויקט קוראים ראפטור 'ולוסיראפטור' 6X6. כנגזר מכך, הטנדר האמריקני שודרג בכבדות עם סרן שלישי, עוד שני גלגלים מאחור ומשטח הטענה מורחב. הוא גם מקבל פגושים מוגדלים עם 4 נורות ערפל גדולות, מיגונים שטח משופרים, צמיגים רחבים וחישוקי 20 אינטש. חברת FOX האמריקנית תרמה להנסי מערכת מתלים אדפטיבית כך שיוכל להתמודד עם מגוון תנאי עבירות בשטח.

הנסי 6X6  ולוסירפטור. אתר יצרן
הנסי 6X6 ולוסירפטור/אתר יצרן

הנסי משווק את הדרקון האמריקני עם מנוע 3.5 ל' טורבו V6 אקובוסט עם 450 כ"ס ו-70.5 קג"מ בחיבור אל תיבת הילוכים אוטומטית 10 מהירויות. לא ידועים הביצועים של הולוסירפטור על 6 הגלגלים שלו, אבל אם הנתונים לעיל אינם מרשימים אתכם, ניתן להזמינו גם עם חבילת פאוור בונוס עם מגדשי טורבו מוגדלים וכיול מחדש למחשב המנוע, המעלה את ההספק ל-600 כ"ס בחיזוק בלמים של ברמבו, חישוקים גדולים יותר ואפילו מיגון נגד ירי ורימונים.

המחיר של הולוסירפטור 6X6 מתחיל ב-295 אלף דולר, וזה מותנה בכך שבבעלותכם ה-F-150 ראפטור המקורי. כדי לטפס לגסת ה"על" עם 600 כ"ס, תאלצו להפרד לשלום מעוד 22 אלף דולרים. רוצים להזמין? תוכלו לעשות זאת דרך סוכנויות פורד בארה"ב (למי שמתגורר שם) או באמצעות פניה לג'ון הנסי פרפורמנס. בהצלחה.

עוד בוואלה! רכב:
לנהוג כמו חוליגנים: מי מתנגד לפוקוס RS?
כמו מלך: נהיגה בפורד אקספלורר החדש

  • עוד באותו נושא:
  • פורד
  • טנדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully