וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקודה רוצה להצטרף לפריחה המחודשת של סגמנט הטנדרים

13.10.2016 / 7:38

המותג הצ'כי בוחן אפשרות לייצר טנדר המבוסס על פולקסווגן אמארוק במסגרת הקמת תת-מותג חדש והחזרה המתוכננת לארה"ב

פולקסוגן אמארוק 2017. אתר יצרן
פולקסווגן אמארוק. פתח לסקודה את התאבון/אתר יצרן

המונח "טנדר" או "פיק-אפ" זוכה לעדנה מחודשת מפיהם של בכירים בתעשיית הרכב ב-2016. אחרי יונדאי, רנו ופיג'ו-שהכריזו על טנדרים בקנה, גם סקודה התעוררה ומעונינת לנגוס בחתיכה שמנה מהעוגה הנאפית בתנור. כך לפחות מסתמן על רקע דיווחיה של סקודה על חזרה לשוק האמריקני, שנחשב לאחד המקומות הידידותיים ביותר לטנדרים בינוניים וגדולים.

בסקודה בוחנים מספר אפשרויות שנקשרות לטנדרים וכלי רכב מסחריים. אופציה אחת שעומדת על הפרק היא הבשלת תת מותג שיתמחה במסחריות קומפקטיות שתהיינה מבוססות על דגמים מקבילים בפולקסווגן: קאדי, קראפטר וכן הטרנספורטר. מעליהם, ישובץ ככל הנראה טנדר מהודר בעל יכולת שטח משכנעת על פלטפורמת פולקסווגן אמארוק.

בתוך כך, זהו מהלך נועז מבחינת סקודה שעשוי להתגלות כהתאבדות כלכלית, כך לפי ניתוח של התקשורת בגרמניה. הדגם המסחרי האחרון שנמכר על ידי המותג היה טנדר קומפקטי על בסיס פליסיה, או "פליסיה פאן" שהקשר בינו לבין עמידות היה תלוש במקרה הטוב. בסקודה חוששים שללא מוניטין מוכח בקבוצת הטנדרים, יהיה להם קשה מאוד להתמודד מול התחרות.

וורנר איכהורן, מראשי הדירקטוריון של סקודה אמר לאחרונה כי סקודה מחויבת לנקוט במשנה זהירות בכל צעד שהיא לוקחת נוכח הרגישות הכלכלית של פולקסווגן. "הרבה מותגים זרים הגיעו לארה"ב ונכשלו מול התוצרת המקומית. כך שאנחנו לא ממהרים כרגע להתחיל לייצר רכבי עבודה בטווח הנראה לעין".

עוד בוואלה! רכב:
ביקור במוזיאון סקודה לרגל 120 שנות המותג
סקודה ראפיד סקאוט במבחן דרכים
מבחן הבגאז': רנו קליאו אסטייט נגד סקודה פביה סטיישן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully