וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונדה CR-V החדש: מנוע טורבו ואיכות גבוהה יותר

15.10.2016 / 7:30

הבשורה המשמעותית בהונדה CR-V היא המצאות מנוע 1.5 ל' טורבו חדש עם 190 כ"ס. שיפור באיכות הפנים ומראה חיצוני מעודכן משלימים את השדרוגים בדור החמישי

הונדה CR-V. אתר יצרן
הונדה CR-V החדש. רכב הפנאי הנמכר ביותר בארה"ב ב-20 השנים האחרונות/אתר יצרן

הונדה ניצלה את ההזדמנות הראשונה אחרי השקת הסיוויק 2017 לספק לרכב הפנאי הוותיק שלה, ה-CR-V עדכון טכנולוגי עמוק שיעגן אותו היטב בפסגה. הקרוסאובר המשפחתי, שסוגר השנה 20 שנה ו-4 מיליון מכירות מלקט חלק מפיתוחיה של הונדה סיוויק האחרונה ובראשם מנוע טורבו אנרגטי וליטושים שונים בחלל הפנים, האבזור והבטיחות.

בהונדה טוענים שה-CR-V הוא אכן "חדש", משמע דור חמישי שמבוסס על מערך מורכב של שיפורים. חלל המחיה עדיין מותאם רק ל-5 נוסעים כאמור, אבל הוא קצת יותר גדול מוקדמו עם תוספת של כ-4 סנטימטרים לבסיס הגלגלים שלו שמגרד כעת את ה-2.70 מ'. בהונדה מציינים גדילה של עוד כמה סנטימטרים למרווח הרגליים בשורה השניה, וכן נפח תא המטען תפח ל-1,110 ליטרים (כמו בפורד אדג', למשל).

העיצוב החיצוני הוא אבולוציה סמלית של הדגם היוצא, עם דגשים ביחידות התאורה בשני קצותיו, פגושים חדשים וקו מותניים מוגבה. תא הנוסעים זכה לעדכון מקיף באיכותו וכן בשימוש במערכות מדיה חדישות, הכוללות ממשוק מלא עם אנדרויד ואפל, צג 7 אינטש ראשי עם שינויים ארגונומים לטובת הנגשת חווית המשתמש ולוח מחוונים אלגנטי. גם רמת הבטיחות עלתה מדרגה, ול-CR-V בקרת בלימה אוטומטית במהירות עירונית (משופרת), התראה בפני התנגשות עם הולכי רגל, התראה על סטיה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, פיקוח על שטח מת במראות הצד ותאורה אדפטיבית למניעת סינוור.

בגרסתו האמריקנית ה-CR-V משווק עם מנוע 2.4 ל', אבל בארץ שווקה גרסת ה-2.0 ל' עם 155 כ"ס המזדקנת. ב-2017, הוא יאמץ את מנוע ה-1.5 ל' טורבו של הסיוויק עם הספק מרבי של 190 כ"ס ו-24.7 קג"מ הזמינים מרצפת הסל"ד. על העברת הכוח אחראית תיבת הילוכים רציפה עם תפעול פקדים מגלגל ההגה. לא ידועים בשלב זה נתוני האצות או צריכת הדלק (יפורסמו קרוב יותר למועד השקתו).

"ה-CR-V מעלה את הרף בכל היבט אפשרי", אומר ג'ף קונרד, סגן נשיא הונדה אמריקה. "הביצועים שלו טובים יותר, מרחב המחיה, האיכות וצריכת הדלק".

הונדה תייצר את ה-CR-V בארה"ב ובקנדה. לישראל הוא יגיע במהלך שנת 2017.

עוד בוואלה! רכב:
קרב יפניות: הונדה ג'אז נגד טויוטה יאריס
הונדה HR-V החדש במבחן דרכים. פתח בסערה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully