וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיאט טיפו: בטיחותית, אבל רק עם מערכות הגנה אקטיביות

26.10.2016 / 14:27

Euro-ncap פרסם תוצאות מבחן ריסוק לפיאט טיפו החדשה שצברה 3 כוכבים עם מערכות הגנה תקניות. הציון השתפר ל-4 כוכבים כשהיא מצוידת בבקרות בטיחות אקטיביות

אתר יצרן

פיאט טיפו החדשה נבחנה השבוע תחת המתכונת הדואלית של מכון הבטיחות האירופי Euro-Ncap. בשיטה זו, המכונית יכולה לצבור שני ציונים נפרדים בהתאם למערכות הבטיחות המצויות בה - סטנדרטיות, או לפי בקשת היצרן, ניתן להבחן פעם נוספת גם עם בקרות הגנה אקטיביות המשווקת כאופציה בתוספת תשלום.

הטיפו, שמוגדרת על ידי המכון מכונית "זולה", הצליחה לצבור 3 כוכבים עם מערכות הגנה תקניות, אולם הציון שלה השתפר ל-4 כוכבים עם חבילת ה-Pack Safety, שכוללת התרעה מפני התנגשות עם בקרת בלימה אוטומטית במהירות עירונית ובינעירונית. "הטיפו משווקת כמכונית פונקציונלית שנותנת לך לכאורה תמורה מלאה לכסף. אבל כדי ליישר קו עם המתחרים שלה בהיבט הבטיחותי, הלקוחות חייבים לבחור את ה-Pack Safety", אומר הדירקטור מיכאל ואן רייטיגן.

*הדגם שנבחן הוא ה-1.6 ל' מולטיג'ט במרכב 5 דלתות (1,350 ק"ג). הבוחנים ציינו כי ההגנה על מבוגרים בסך הכול הייתה טובה ומבנה החלק הקדמי נותר יציב, אבל בובות הריסוק המדמות ילדים בגילאי 6-10 לא זכו להגנה נאותה בעיקר באזור החזה.

עוד בוואלה! רכב:
הטנדר החדש של פיאט הגיע לישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully