וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיפה רשמית: סקודה אוקטביה המחודשת

27.10.2016 / 12:40

סקודה חשפה את האוקטביה 2017 בתום מקצה עדכונים קוסמטי המשדרג את הופעתה החיצונית, מערכות המדיה וכן מצטרפת יחידת כוח חסכונית. בישראל בשנה הבאה

אתר יצרן

קצת לפני שפולקסווגן תחשוף את מתיחת הפנים של הגולף, הציגה היום (חמישי) חטיבת סקודה את רענון "אמצע החיים" של המשפחתית החשובה סקודה אוקטביה. במסגרת העדכונים, האוקטביה המחודשת מקבלת חיזוקים בצד החזותי שלה, ליטושים שנוגעים למערכות המולטימדיה וכן מנוע קטן נפח (למעשה כבר הוצג באירופה לפני כמה חודשים).

גם למודי המותג יתקשו להבחין בהבדלים בין הגרסה שלפני מתיחת הפנים לבין זו שאחריה, במיוחד אם מביטים בחלקה האחורי שנותר כמעט ללא שינוי. להבדיל מכך, סקודה חידדה את החרטום עם עיצוב אטרקטיבי יותר הבא לידי ביטוי בפיצול של בתי התאורה ותוספות של נורות LED. מידותיה של האוקטביה נותרו זהות כחלק מתכונותיה החזקות, כשהיא מתהדרת בתא מטען עצום בנפח של 590 ל'.

יחד עם הקודיאק, סקודה תשיק בחלל הפנים של האוקטביה מערכת מולטימדיה משופרת עם צג ראשי בגודל 9.2 אינטש. הוא מחובר לכל מערכות ההפעלה בטלפונים הניידים, ומציע נקודות אינטרנט אלחוטי ברכב. בסקודה מוסיפים שאיכות החומרים שודרגה גם היא, ובהמשך שנת 2017 תקבל אוקטביה גם את לוח המחוונים הוירטואלי שנמצא בדגמי אודי.

אחד החידושים החשובים באוקטביה מבחינת השוק הישראלי בעתיד, הוא המצאות מנוע 1.0 ל' טורבו 3 צילינדרים. מנוע זה, מפיק 115 כ"ס ו-21 קג"מ ויחובר אל תיבת הילוכים דו-מצמדית 7 מהירויות ומאיץ בה ל-100 קמ"ש ב-9.9 שניות. צריכת הדלק הממוצעת על פי היצרן נעה באזור ה-20 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. יתר המנועים ימשיכו עם האוקטביה (150-220 כ"ס בלוגמות הבנזין).

בסקודה ציינו השנה 20 שנה להשקתה של האוקטביה ומסכמים 5 מיליון מכירות - הדגם הנמכר ביותר של המותג בכל הזמנים. את האוקטביה המחודשת נראה בישראל במהלך שנת 2017.

עוד בוואלה! רכב:
גם לסקודה יהיה טנדר עבודה חדש
ביקור במוזיאון סקודה לרגל 120 שנים למותג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully