וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההנחות בביטוח החובה לדו גלגלי נכנסות לתוקף

1.11.2016 / 10:07

ההנחה המשמעותית ביותר תינתן לכלים תלת גלגליים - עד 15%, וכלים המצוידים במערכת ABS ובקרת אחיזה

מבחן קטנוע תלת גלגלי ימאהה טריסיטי 125. דרור עינב
ימאהה טריסיטי/דרור עינב

בהתאם לתקנות שגובשו באוגוסט האחרון על ידי משרד האוצר, החל מהיום (1 בנובמבר) נכנסות לתוקפן הוזלות בביטוח החובה לרוכבי דו גלגלי. המשמעות היא, שכלים דו גלגליים להם אמצעי בטיחות אלקטרוניים יזכו להנחה בפוליסת החובה. במקביל לכך, בוצע עדכון במחשבון של משרד האוצר כך שניתן יהיה לבדוק את התעריף המחודש בהתאם לציוד הבטיחותי המותקן באופנוע.

במטרו מוטור, יבואנית דגמי ימאהה וסאן יאנג בין היתר, מציינים כי ההוזלה הגדולה ביותר תמצא בכלים תלת גלגליים להם יופחת עד 15% מתעריף ביטוח החובה (12% עבור שלושה גלגלים ו-3% עבור כל מערכת בטיחות).

כך לדוגמא, מדווחים כי הימאהה טריסיטי התלת גלגלי זוכה ל-15% הנחה בביטוח החובה – 12% עבור היותו תלת גלגלי, ו-3% נוספים על הימצאות מערכת ABS. קטנועים אחרים, המצוידים במערכות CBS או ABS, יזכו ל-3% אחוזי הנחה, וחלק מאופנועי הקטגוריה הבכירה – A1, יזכו ל-6% הנחה עקב הימצאות שתי מערכות בטיחות – ABS ו-TCS. גם כלים דו גלגליים (125 סמ"ק) מקבלים הפחתה בתעריף, כפי שניתן יהיה למצוא בהונדה PCX לו מערכת בלימה משולבת (הוזלה של 3%).

באוצר, ימשיכו לבחון בעתיד הוזלות נוספות בביטוח החובה בשל תרומתן של מערכות הבטיחות להקטנת הסיכוי למעורבות בתאונות דרכים קטלניות.

עוד בוואלה! רכב:
קטנוע 300 סמ"ק חדש ומעוצב של סאן יאנג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully