וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריזה יוקרתית: נחשפה אודי A5 קבריולה החדשה

7.11.2016 / 7:33

גרסאות הקבריולה של ה-A5 וה-S5 מציגות שיפור באיכות, אבזור משודרג ועליה ביכולת הדינמית. על הכבישים בסוף הרבעון הראשון של 2017

אודי A5 קבריולה. יצרן, ניר בן טובים
אודי A5 ו-S5 קבריולה. לקראת האביב בכבישים/ניר בן טובים, יצרן

אודי תשיק בחודש מרץ 2017 את גרסאות הקבריולה הפתוחות של ה-A5 ואחותה החזקה יותר S5. באודי מספרים שבדגם החדש, המבוסס על היצע רחב של שינויים שהוכנסו בדגמי הקופה, ניתן יהיה לקפל את הגג (בד) בפרק זמן קצר יחסית של 18 שניות ולהלבישו מעל הפדחת בתוך 15 שניות בלבד, וכל זאת במהירות של עד 48 קמ"ש לערך. עד כאן, עניני מזג האוויר למי שמתכנן להיות ספון במושביה באביב הקרוב.

באודי רוצים שה-S5, ובעיקר היא, תוכל להתחרות בדגמי הקופה של מרצדס (C קלאס) וב.מ.וו סדרה 4, ולכן חלק גדול מהליטושים שהוכנסו בסדרת 2017 נוגעים להפחתת משקל וחיזוק המרכב; היא קלה יותר מקודמתה ב-40 קילוגרמים, קשיחה ממנה ב-35% ומסתמן שגם מבחינת הנתונים היבשים היא תוכל לאתגר את הבווארים.

בחזיתה יהיו מנועי 2.0 ל' ו-3.0 ל' טורבו-דיזל, וכן כמה יחידות TSI בסיסיות יותר,, אבל ב-S5 הכניסו את מנוע ה-3.0 ל' TFSI שמפיק קרוב ל-360 כ"ס ומאיץ בה דרך תיבת DSG דו-מצמדית 7 מהירויות ל-100 קמ"ש ב-5.1 שניות ועד 250 קמ"ש מבוקרים אלקטרונית. הנעה כפולה היא חלק אינטגרלי מהדגם הבכיר בהיצע ומי שממש מתגעגע לדוושה השלישית, ניתן יהיה להזמינה גם עם תיבת הילוכים ידנית 6 מהירויות.

בתא הנוסעים תמצאו העתק מדויק של הקופה, עם לוח מחוונים וירטואלי 12 אינטש, מושבי ספורט עם כיוונים חשמליים (כולל מיקרופונים לתגבור שיחות טלפון בזמן שהגג מופשל), מערכת ה-MMI עם צג 8.3 אינטש, מערכת שמע משודרגת ומערכות בטיחות אקטיביות בשפע.

המחירים לדגמי הקבריולה של ה-A5 יחלו בגרמניה ב-50 אלף יורו ויאמירו עד 70 אלף יורו לגרסת ה-S5. אולי נראה אותה בישראל בשנה הבאה.

עוד בוואלה! רכב:
נהיגה ראשונה: אודי A5 קופה ו-S5 קופה
אודי S8 פלוס במבחן דרכים: הרבה יותר מהמון כוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully