וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף הונדה X-ADV החדש. כוח ושימושיות, בכביש ובשביל

13.11.2016 / 8:05

מאז ומעולם הונדה הייתה אחד היצרנים הבולטים בתחום החדשנות ופיתוחם של דגמים יחודיים שבישרו את תחילתו של עידן חדש בעולם האופנועים והקטנועים. ה-X-ADV ממשיך במסורת זו ומרחיב את מעטפת הביצועים של קטנועי המנהלים הספורטיביים ובנוי בכדי לאפשר בכל התנאים

הונדה X-ADV. אתר יצרן
הונדה X-ADV/אתר יצרן

מנוע טווין בנפח 750 סמ"ק, תמסורת עם מצמד כפול, מתלים ארוכי מהלך ועיצוב ייחודי שמבדיל אותו מכל שאר הקטנועים המיוצרים כיום הם הקלפים החזקים של הקטנוע/ אופנוע אדוונצ'ר החדש של הונדה.

המנוע ותיבת הילוכים לקוחים מסדרת ה-NC, New Concept, של הונדה, הכוללת את אופנוע ה-NC750X/S שזכה גם להיות האופנוע הנמכר ביותר באירופה בשנים האחרונות וקטנוע האינטגרה. תיבת ההילוכים הממוחשבת והמנוע עברו התאמה לשימוש החדש ובמיוחד ניתן דגש על אופן העברת הכוח בסל"ד הנמוך לטובת התנהגות בתנועה העירונית וברכיבה בשטח. מנוע זה מצטיין במומנט גבוה במיוחד בסל"ד נמוך ויחד עם תיבת ההעברה בעלת צמד מצמדים נשלטת מחשב מתקבלת נוחות רכיבה גבוהה ושליטה נוחה במיוחד בתנאים עירוניים המצריכים הרבה זינוקים מהמקום ופתיחה וסגירה של ידית הגז בתדירות גבוהה.

כל זה מתקבל יחד עם תצרוכת דלק נמוכה במיוחד, שמושגת גם בזכות מפות מנוע וגיר המותאמות לחסכון בדלק. בתחום העיצוב הונדה פנו לכיוון של אופנועי האדוונצ'ר וציידו את ה-X-ADV במגני ידיים סגורים, כידון רחב וישר כפי שנהוג באופנועי השטח, לוח שעונים של אופנוע ראלי ועוד מגוון פרטים שיוצרים מראה של אופנוע אדוונצ'ר חדשני.

האבזור העשיר כולל משקף קדמי מתכוונן לגובה, בקרת אחיזה ובלימה נשלטים על ידי מחשב, תא לקסדה מלאה מתחת למושב, כאשר המושב עצמו הוא גדול במיוחד, על מנת לאפשר גם הרכבת רוכב נוסף בנוחות מרבית. אין לי ספק שהנוסחה היא נוסחה מנצחת כפי שכבר נוכחנו לגלות בשנים האחרונות, עם אופנועי האדוונצ'ר ורכבי ה-SUV. רכבים אלו זכו להצלחה מסחרית גדולה בעיקר בזכות ממדיהם הגדולים, נוחות נסיעה בכבישים משובשים ותדמית של רכבים קשוחים הגורמים לנהג או לרוכב לחלום על הרפתקאות ומקומות רחוקים, שאליהם ניתן להגיע עם רכבים אלו. מה שנשאר לבדוק זה המחיר ובעיקר מה יהיה הערך המוסף ברכיבה, שה-X-ADV החדשני יצליח להעניק לרוכב.

אנחנו בוואלה רכב, מתאזרים בינתיים בסבלנות ומקווים לפרסם בקרוב מאוד מבחן רכיבה ראשון על הכלי החדשני והמסקרן.

עוד בוואלה! רכב:
נחשף הונדה CR-V החדש: מנוע טורבו ועוד בטיחות
הונדה סיוויק TYPE R בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully